کد خبر 1805843
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۶:۰۰

سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد که کشورش برای دستیابی به یک راه حل مسالمت‌آمیز با طرف پاکستانی در تماس است.

به گزارش مشرق، ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز سه‌شنبه در کنفرانس خبری اعلام کرد که تماس‌ها با طرف پاکستانی برای دستیابی به یک راه حل مسالمت‌آمیز از طریق مذاکره در اسلام آباد ادامه دارد.

انصاری افزود: ما با طرف‌ها و شرکای بین‌المللی برای حمایت از دریانوردی در تنگه هرمز و زنجیره‌های کمک‌رسانی در تماس هستیم.

او اظهار داشت: ما از نزدیک مذاکرات آتش‌بس در اسلام‌آباد بین واشنگتن و تهران را زیر نظر داریم.

سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت: دولت قطر از کاهش تنش در لبنان در همه سطوح حمایت می‌کند.

برچسب‌ها