مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید مردم را به انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند و دلسوز، برای توسعه هر چه بیشتر کشور ترغیب کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین طائب عصر سه‌شنبه در نشست با جمعی از علما و روحانیون استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلافات داخلی در آستانه انتخابات استا تا بتواند به هدف خود که همان چندگانگی است، دست یابد.

وی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو امری ضروری است و باید مردم را به انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند و دلسوز، برای توسعه هر چه بیشتر کشور ترغیب کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نماینده‌ای باید انتخاب شود که اقتصاد کشور را درک کند و به برنامه‌های اقتصادی شتاب ببخشد، تصریح کرد: این مهم با مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب افراد شایسته محقق می‌شود.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: دشمن به دنبال این است که تصویر فساد را در برابر مبارزه با فساد در کشورمان، بزرگ‌تر جلوه دهد، بنابراین باید هوشیار بود و واقعیات را در جامعه تببین کرد.

وی حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از واردات بی‌رویه را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه به رونق تولید و امر اشتغال و پیشرفت در کشور شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: به برکت طوفان‌الاقصی شاهد همبستگی قومی و مذهبی بین مسلمانان بودیم.

حجت‌الاسلام طائب گفت: حمله تروریستی در کرمان و شهادت تعداد زیادی از هموطنان نیز بیانگر ضعف اسرائیل در جبهه علیه مقاومت و تلاش برای ضربه به امنیت داخلی ایران بود و این جنایت رژیم صهیونیستی از طرف مردم ایران محکوم است.