کد خبر 1559457
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

مدیرعامل هما از افزایش هواپیمای «ATR» به ۷ فروند تا پایان سال خبرداد.

به گزارش مشرق، شمس‌الدین فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش خدمت رسانی، توسعه و افزایش ظرفیت‌های مناطق کم برخوردار، از ناوگان ATR برای تحقق این امر استفاده می‌کند، گفت: در راستای برقراری عدالت جغرافیایی در حمل و نقل هوایی، هما به عنوان خط هوایی حامل پرچم همواره پرواز به مناطق محروم را مورد توجه قرار داده است.

فرزادی پور در مورد تعداد ناوگان «ATR» هما گفت :در حال حاضر ۱۳ فروند هواپیما ATR در ناوگان داریم که ۴ فروند آنها عملیاتی هستند. البته تلاش داریم با امکاناتی که در هما وجود دارد، تا پایان سال این تعداد را به ۷ فروند افزایش دهیم.

مدیر عامل ایران‌ایر ادامه داد: در صورت به خط شدن هواپیماهای ATR در دست تعمیر، سعی خواهیم کرد نقاط پروازی بیشتری را با استفاده از این هواپیماها پوشش دهیم.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر ناوگان ATR هما به صورت هفتگی به نقاط پروازی کرمانشاه، سقز، بجنورد، مراغه، پارس آباد، گرگان، دزفول، ایلام، خوی، رشت، ساری، رامسر، یزد، اردبیل، اصفهان، بندرعباس به ابوموسی، لامرد به شیراز و شیراز به بندرعباس و بالعکس پرواز می‌کنند.