کد خبر 1554415
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

پاسخ قاطع مقاومت به وتوی آمریکا..!

دیگر نه فقط کشتی های اسرائیلی که هر کشتی با هر ملیتی که بخواهد محموله ای سوی فلسطین اشغالی ببرد هدف مشروع یمنیها خواهد بود؛ این بخشی از بیانیه جدید ارتش یمن است؛ آیا آمریکا و اسرائیل تحمل باز شدن جبهه دیگری را خواهند داشت؟

این یک پاسخ فوری و دندان شکن به وتوی آمریکا بود که میخواست نشان دهد ائتلافش در موضع ضعف نیست و میماند پای اسرائیل به هر شیوه ممکن؛ خواه اقتصادی باشد و خواه نظامی! چه کسی است که نداند بخش اعظمی از جنگ را عملیات های روانی تشکیل میدهند!

و حالا دو طرف به مثابه اتومبیل هایی میمانند که با سرعت به سوی هم در حرکتند؛ آن راننده ای برنده است که مسیرش را تغییر ندهد؛ بازنده ولی آن شوفری خواهد بود که چند متر مانده به شاخ به شاخ شدن ماشینش را به پایین جاده هدایت میکند!

قطعنانه شورای امنیت برای آتش بس بشردوستانه را آمریکا وتو کرد و مقاومت بلافاصله اعلام کرد این بار نه تنها کشتی های اسرائیلی که هر شناوری سوی اسرائیل برود را خواهیم زد و صد البته که میزنند یمنی ها؛ این را همه میدانند شوخی ندارد با کسی یمانی جماعت!

و حالا توپ در زمین آمریکا است؛ آمریکایی که سالها گفته امنیت آبراه ها را ناوهای من تامین میکنند؛ خب بیایند تامین کنند حالا که به قول عرب ها هیچ سفینه ای جگر ندارد سوی اسرائیل برود و اقتصادِ متکی به دریای صهیونیستها متاثر از شجاعت مردان دیار مالک به قهقرا رفته است!

توپ در زمین آمریکا است؛ آمریکایی که حالا استراتژیست هایش به این می اندیشند که ای وای! هدف اصلی اساسا اسرائیل نیست؛ گویا نقشه کشیده اند تا کاخ سفید روزگارش سیاه شود! و اسرائیل زمانی از بین خواهد رفت که آمریکا تضعیف شده باشد!

و جهان آنگاه روی آرامش میبیند که ایالات متحده بساط نظامی گری و قلدری اش را از اطراف و اکناف عالم جمع کرده باشد. به هر حال امروز مقاومت بار دیگر گفت تا تو قلدری میکنی ما هم هستیم و اعمال قدرت میکنیم در منطقه ای که متعلق به ما است. یا شرایط را تغییر میدهی، یا وضع همین است که هست!

نشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.