کد خبر 1541934
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

منابع رسانه‌ای نزدیک به حزب‌الله لبنان، تیزر جدیدی در خصوص سخنرانی جمعه آینده سید حسن نصرالله منتشر کردند.

به گزارش مشرق،قرار است «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، در روز جمعه (سوم نوامبر، ۱۲ آبان) سخنرانی کند. کانال‌های خبری نزدیک به حزب‌الله، شب گذشته، یک تیزر در این خصوص منتشر کردند که توجه بسیاری را در این شرایط حساس به خود جلب کرد.

این سومین ویدئو از سید حسن نصرالله در طول سه روز است که همچنان به آماده‌سازی برای هدف قراردادن اشغالگران صهیونیست اشاره دارد.

شبکه ماهواره ای المیادین، در این خصوص گزارش داد که آمریکا سخنرانی سید حسن نصر الله را از نزدیک دنبال می‌کند و رژیم صهیونیستی نیز نگران این سخنرانی است.

یکشنبه پیش اعلام شد که سید حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان روز جمعه ساعت ۳ به وقت بیروت سخنرانی خواهد داشت. عصر همین روز، در شبکه‌های اجتماعی، یک ویدئوی کوتاه از سید حسن نصرالله با نشان حزب‌الله لبنان منتشر شد که بسیاری آن را معنادار و حاکی از اتفاقات جدید در روند جنگ با رژیم صهیونیستی توصیف کردند. این امر در رسانه‌های صهیونیستی نیز بازتاب داشت و وبگاه روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت: نصرالله در یک ویدئوی کوتاه ظاهر شد. شاید نشانه‌ای از اتفاقات بعدی باشد. آیا شاهد یک چیز جدید از سوی حزب‌الله خواهیم بود؟

منبع: فارس