کد خبر 1535866
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۶

درمیانه‌ی این کارزار تبلیغاتی ویدئوهایی از طرف صهیونیستی ماجرا منتشر می شود که خواسته یا ناخواسته، ماهیت دیوگونه‌ی موجوداتی موسوم به صهیونیست را نشان می دهد.

به گزارش مشرق، بسیاری از اوقات، وقتی در اخبار و روایات مربوط به واقعه‌ی کربلا درباره‌ی دژخیمی و سنگدلی لشکر یزید در برابر لشکر امام حسین(ع) و شادی و پایکوبی آنان از رنج و مصایب خاندان اهل بیت و زنان و کودکان اردوی حسینی می خوانیم، بسیاری از مواقع این حجم از درنده‌خویی و سبعیت از کسانی که ظاهرا «انسان» بودند، متحیر می شویم و هضم این توصیفات برای ما سخت است.

چند روزی هست که اخبار جنایات رژیم شیطانی صهیونیستی و بمباران بی‌وقفه‌ی نوار غزه و بستن آب و برق و امکانات اولیه زندگی به روی غزه(که پیش از این هم بزرگ‌ترین زندان سرگشوده‌ی جهانی محسوب می شد) دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می آورد. در این میان، ویدئوهایی از طرف صهیونیستی ماجرا منتشر می شود که خواسته یا ناخواسته، ماهیت دیوگونه‌ی موجوداتی موسوم به صهیونیست را نشان می دهد.

ویدئوی زیر را یکی از شهروندان صهیونیست در واکنش به بستن آب و برق به روی مردم زجردیده‌ی غزه، که بخش عمده‌ی آنان زنان و کودکان هستند، در شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک گذاشته است. با وجود دردناک بودن مشاهده‌ی این حد از سنگدلی و رذالت دشوار است، اما قطعا بازتابی کوچک از سیاه‌دلی یزیدیان را می توان در آن دید.