کد خبر 1476823
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۴

مخالفان نتانیاهو به این مسئله اشاره می کنند که او لیاقت و صلاحیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را ندارد.

سرویس جهان مشرق - لیبرمن، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود با حمله به بنیامین نتانیاهو نوشت:

اگر کسی بیاید به شما دروغ بگوید، چرا شما باید با او همکاری می کنید؟ من بنیامین نتانیاهو را از سال ۱۹۸۸ می شناسم و واضح که اقدام او در به تعویق انداختن قانون اصلاحات قضائی، یک اقدام متقلبانه است. در واقع قصد نتانیاهو از عقب انداختن قانون اصلاحات قضائی، تلاش برای کم کردن اعتراضات و آرام کردن ناآرامی ها در حزب لیکود است. اعتراضات باید ادامه پیدا کند.

در زمان حملات اسشتهادی فلسطینیان و هشدارهای جدی بی پایان، در حالی که در آمریکا می گویند نتانیاهو دعوت نشده و به زودی نیز به کاخ سفید دعوت نمی شود، در حالی که کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی در حال تفاهم با ایران و برقراری روابط دیپلماتیک با آن هستند و همسایگان ما در حال تجدید ارتباط با سوریه هستند، در تمام این مدت، نخست وزیر اسرائیل (بنیامین نتانیاهو) مشغول بازی برای وجهه و منیت خود است.

چهار روز است که نتانیاهو مذاکرات شرم‌آور و تب‌آلودی را انجام می‌دهد در مورد عذرخواهی وزیر دفاع از وی. الان چهار روز است که وزیر جنگ از او عذرخواهی کرده است اما نتانیاهو چهار روز است که با شور و شعف مذاکرات شرم‌آوری را در مورد عذرخواهی وزیر جنگ از او انجام میدهد. به همین دلیل است که تکرار می کنم، این مرد صلاحیت ایفای نقش نخست وزیر اسرائیل را ندارد.