کد خبر 1466720
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

گروهک تروریستی احوازیه از طرف سازمان استخبارات عربستان حمایت شده و به نظر می‌رسد که بانی سیرک ضد انقلاب در بروکسل رژیم سعودی بوده است.

سرویس سیاست مشرق- روز گذشته برخی عناصر معاند با هدف تحریک کشورهای اروپایی برای افزایش تحریم‌های اقتصادی علیه مردم ایران در برابر مقر شورای اروپا در بروکسل یک تجمع چند نفره برگزار کردند.

از جمله حاشیه‌های مهم سیرک ضد انقلاب در بلژیک برجسته شدن اختلافات میان لیدرهای اغتشاشات بود، تا جایی‌که سلطنت‌طلبان و عناصر منافقین(هواداران اسماعیلیون) به ضد خورد فیزیکی و لفظی با یکدیگر پرداخته و عناصر گروهکی بارها علیه یکدیگر شعار دادند.

انتقال درگیری‌ها از مونیخ به بروکسل نشان می‌دهد که سازمان سیا برای ایجاد خط وحدت میان اضداد گروهکی(پروژه هم‌گرایی تضاد) با بحران اساسی روبرو شده است.

جالب توجه آن‌که پس از پایان این سیرک تبلیغاتی سعید بشیرتاش از عناصر ضد انقلاب در یک توییت اعلام کرد که اسپانسر این تجمع گروهکی موساد بوده است! بشیرتاش که سابقه دلالی و قاچاق انسان به اروپا را نیز دارد نوشته است که علی‌رضا آخوندی برای این پروژه کمک مالی جذب کرده است. علی‌رضا آخوندی (مغز متفکر حامد اسماعیلیلون) نماینده سوئد در پارلمان آن کشور بوده و مشهور به لابی‌گری برای صهیونیست‌ها می‌باشد.

اما ساعتی پس از اعلام این خبر یکی از اعضای گروهک تروریستی احوازیه پرده از اسپانسر سیرک بروکسل برداشته و در یک افشاگری جالب توجه اعلام کرد که هزینه این کارناوال سیاسی را نه لابی آخوندی بلکه تجزیه‌طلبان وابسته به رژیم آل سعود پرداخت کرده‌اند، حافظ فاضلی گفته است که هزینه سفر، اقامت، ایاب و ذهاب را این گروهک تروریستی پرداخت کرده است.

گروهک تروریستی احوازیه از طرف سازمان استخبارات عربستان حمایت شده و به نظر می‌رسد که بانی سیرک ضد انقلاب در بروکسل رژیم سعودی بوده است.

حافظ فاضلی عضو ارشد این گروهک تروریستی پیش از این پرده از سیاست عربستان در اغتشاشات برداشته و در گفتگو با وب‌سایت یک گروهک تجزیه‌طلب کردی مدعی شده بود که آینده براندازی تجزیه‌طلبی است!

برچسب‌ها