مأموران یگان ویژه انتظامی کشور این روزها به واسطه ناآرامی ها و تحرکات سازماندهی شده در معابر حضور داشته و صحنه‌های متفاوتی را خلق کرده اند.

به گزارش مشرق، ماموران یگان ویژه انتظامی کشور هستند؛ پلنگی‌پوشان فراجا که این روزها به فراخور شرایط روز برای تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم در میادین و معابر حضور فعال دارند.

در این روزها و در ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر این نیروهای پلیس ویژه هستند که همراه با دیگر پلیس های تخصصی، پا به میدان گذاشته و برای حفاظت از جان و مال و ناموس و اموال مردم دژ انسانی تشکیل داده و تن به مقابله با دشمنان، منافقان و عوامل خود فروخته داده و سینه ستبر کردند تا نکند خاری به چشم شهروندی فرو رود.

مردانه ایستاده اند در برابر آشوب‌های سازماندهی شده و عملیات‌های ترکیبی و پروژه کشته سازی دشمن.

هدف اصلی یگان ویژه از حضور در معابر و میادین تامین امنیت و آرامش و آسایش شهروندان است اما در این بین در مردم‌یاری و همراهی با شهروندان از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند چرا که پلیس جزیی از این مردم بوده و جدای از مردم نیست.

حضور یگان ویژه در روزها و هفته‌های اخیر در معابر و میادین صحنه های زیبایی از مردم یاری و پلیس مردمی را به تصویر کشیده است؛  از همراهی افراد  برای عبور و تردد در خیابان گرفته تا راهنمایی جوانان و گفت‌ وگو با شهروندان.