مربی و پیشکسوت والیبال گفت: تیم ملی امسال با مربی ایرانی نسبت به سال گذشته با مربی خارجی در لیگ ملت ها عملکرد بهتری داشت.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه در خصوص بازی ایران و لهستان اظهارداشت: ما با بضاعت ۴۰ تا ۵۰ درصدی به مسابقات رفتیم و بعد از بازی سرمربی تیم لهستان بازی بازیکنان تیم ما را تحسین کرد. در حال ساختن تیم جدید هستیم و برخی از آنها هم آسیب دیده بودند، اما بازی به بازی بهتر شدیم.

این مربی والیبال بیان داشت: به آقای عطایی و همکارانش بهترین نمره را می‌دهیم. کادر فنی هنر خود را نشان داد و با صبوری و تحمل در مورد انتقادات بعد از باخت برابر ژاپن و هلند، باعث شد بازیکنان بعد از آن خودشان را پیدا کنند. برد برابر آمریکا و لهستان خودباوری ما را بیشتر کرد. هر چه جلوتر آمدیم تیم منسجم‌تر شد و ما این بازی‌ها را تیمی بردیم.

وی در گفتگو با برنامه صبح و ورزش شبکه رادیویی ورزش خاطرنشان کرد: ما چهار بازی پا به پای لهستانی‌ها بازی کردیم. لهستان تیم اول دنیاست. هر کاری که لازم بود کادر فنی و بازیکنان ما انجام دادند. یادمان نرود با بضاعت ۴۰ الی ۵۰ درصدی گام به مسابقه گذاشتیم. در بازی پنجم شروع خوبی نداشتیم و زمانی در ۱۵ تایی عقب باشیم کار سخت تر می‌شود. به آینده این تیم خیلی می‌توان امیدوار بود. صادقانه باید گفت در والیبال راه روشنی داریم و باید تجربه کسب کنیم تا روند تیمی قوی‌تری را داشته باشیم. ما نسبت به سال گذشته با مربی خارجی، امسال عملکرد بهتری داشتیم.