کد خبر 1390161
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: کلمبیا در آمریکای لاتین، حیاط خلوت کاخ سفید بوده و  دولت آمریکا برای حمایت از شورشیان ونزوئلا، از این کشور استفاده می کرد. اما حالا مردم کلمبیا، رئیس جمهوری ضد آمریکایی انتخاب کرده اند.

گوستاوو پترو می گوید "سلیمانی، معمار غلبه بر بنیادگرایان فاشیست داعش در عراق و پیروزی کردها و اعراب برای رسیدن به مردم سالاری بود؛ آمریکا مزد او را با ترور داد. آمریکا همیشه از  شرورها حمایت می کند".

مقامات آمریکایی می گفتند با ترور سلیمانی، ایران منفعل می شود و از سوریه عقب می نشیند. اما رویای آنها کابوس شد، وقتی دیدند ونزوئلایی ها، تصویر سردار سلیمانی را کنار قهرمانان آمریکای لاتین سر دست گرفته اند.

مادورو رئیس جمهور ونزوئلا می گوید: "من مارس و آوریل ۲۰۱۹ با سردار سلیمانی آشنا شدم. او زمانی به ونزوئلا آمد که از حملات سایبری آمریکا علیه تأسیسات برق رنج می‌بردیم. من واقعاً نمی‌دانستم که او چقدر عالی است، اما صحبتی که با او داشتم بسیار دل‌نشین بود. او پیشنهاد کمک داد و دو یا سه روز بعد ، کارشناسان ایرانی برای تعمیر تأسیسات برق به ونزوئلا آمدند".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.