کد خبر 1367991
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

فرمانده انتظامی رباط‌کریم گفت: عصر امروز در اطراف یکی از مراکز آموزشی در فاز ۶ شهر پرند دو نفر از خورده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی رباط‌کریم، از عملیات تعقیب و گریز و دستگیری دو عامل مواد فروش در پرند خبر داد و اظهار کرد: در پی ارسال گزارشات مردمی به مرکز کنترل نیروی انتظامی که فروشندگان مواد مخدر به جهت آلوده کردن جوانان، مخصوصا دانش‌آموزان در اطراف مدارس فعال هستند، نیروی انتظامی طرح‌های خوب و جدی را در سطح حوزه استحفاضی خصوصا در شهر پرند اجرا کردیم.

وی گفت: این طرح در قالب مبارزه با توزیع مواد مخدر خصوصا در اطراف مراکز آموزشی و مدارس پیاده و برنامه‌ریزی کردیم جهت برخود جدی با عمده‌فروشان و چه خورده‌فروشان در سطح حوزه استحفاضی.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم ادامه داد: عصر امروز در اطراف یکی از مراکز آموزشی در فاز ۶ شهر پرند دو نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر که قصدآلوده کردن جوانان خصوصا دانش‌آموزان ما را داشتند با اقدام قاطع و به موقع همکاران نیروی انتظامی و یک خودرو توقیف شد.

وی ادامه داد: پرونده مقدماتی تشکیل شده و جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

زنگنه در پایان ضمن هشدار به کسانی که در پی آلوده کردن جوانان ما به مواد مخدر هستند تاکید کرد: ما به عنوان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس درخواست‌های مردمی و حسب وظیفه ذاتی خود اقدامات قاطع و مقابله مستمری را با پدیده شوم مواد مخدر در دستور کار داریم و کوتاه نخواهیم آمد و ان‌شاء الله با این اقدامات مستمر بتوانیم محیطی امن و پاک را برای مردم فراهم نماییم.

منبع: فارس