کد خبر 1377262
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
دستگیری 17 عضو یک شرکت هرمی در پرند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم از دستگیری اعضای باند ۱۷ نفره یک شرکت هرمی در شهر جدید پرند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم صبح امروز در جمع با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان رباط‌کریم با فعالیت‌های اطلاعاتی و کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز فعالیت می‌کند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی اعضای ۱۷ نفره این باند کلاهبرداری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی همگی آنان را در ۲ واحد مسکونی واقع در شهر پرند که محل فعالیت این افراد بود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به کشف مقادیر زیادی جزوات آموزشی و لوح فشرده از متهمان، از تشکیل پرونده و تحویل این افراد به مرجع قضائی خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی، گفت: فعالیت این گونه شرکت‌ها هیچ گونه وجهه قانونی و شرعی ندارد.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: خوش‌باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی‌نگری افراد جوان و بی‌تجربه و وسوسه زود پولدار شدن از مهمترین علل افزایش فعالیت افراد در این شرکت‌ها است.

وی در پایان گفت: یکی از راهکارهای پیشگیری از عضویت افراد در این شرکت‌های کلاهبرداری را اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی به افراد جامعه در خصوص چگونگی کلاهبرداری این شرکت‌ها با استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    دستمریزاد به زحمت کشان امنیت و آرامش مردم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس