کد خبر 1290282
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

سرهنگ موقوفه‌ای جزئیات دستگیری سارقان حرفه‌ای که به صورت مسلحانه موتورسیکلت سرقت می‌کردند را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته یک باند ۵ نفره سابقه دار را در محله یافت آباد و تهرانپارس شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های قضائی به ۲ محل مذکور اعزام شدند و در چند عملیات جداگانه اعضای این باند را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در بازرسی از مخفی گاه متهمان ۲ سلاح گرم همراه با فشنگ جنگی شامل وینچستر و کلت کمری کشف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها باتوجه به ارائه شواهد و مستندات موجود مبنی بر سرقت مسلحانه موتورسیکلت در جنوب تهران اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کلاهبرداری از مردم با جعل عنوان پلیس

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: درپی کلاهبرداری‌های فرد جوانی از شهروندان با جعل عنوان پلیس و خرید و فروش مواد مخدر در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با تلاش‌های شبانه روزی و رصدهای اطلاعاتی چهره و مخفی گاه متهم را در جنت آباد شمالی شناسایی کردند.

این مقام پلیسی گفت: باتوجه به حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با هماهنگی‌های قضائی متهم را در یک عملیات پیچیده دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بازرسی از مخفی گاه متهم ۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع گل و ادوات نظامی از جمله بی‌سیم، دستبند و دوربین‌های مدار بسته‌ای که برای ارتقای امنیت مخفی گاه در این محل نصب شده بود، کشف شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس و فروش مواد مخدر در غرب تهران اعتراف کرد و در تحقیقات مشخص شد متهم به جرم قتل مرد جوانی در یک درگیری تحت تعقیب بوده است، لذا پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها