کد خبر 1234300
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

فرمانداری‌های کردکوی، کلاله و علی‌آبادکتول، اسامی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی این شهرها را اعلام کردند.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام فرمانداری‌های کردکوی، کلاله و علی‌آبادکتول در استان گلستان، در شهر کردکوی، موسی خانی با ۴ هزار و ۷۵۵ رای، حسین مصدق با ۴ هزار و ۵ رای، اسماعیل گلوی با ۳ هزار و ۳۹۴ رای، میلاد گیلانی با ۲ هزار و ۳۹۱ رای و دانیال منوچهری با ۲ هزار و ۲۶۲ رای به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای شهر کردکوی انتخاب شدند.

همچنین یاسر محمدی با ۲ هزار و ۱۴۳ رای عضو علی‌البدل اول، صفر زاهد با ۲ هزار و ۱۲۴ رای عضو علی‌البدل دوم و سیدجواد حسینی با یک هزار و ۸۲۸ رای عضو علی‌البدل سوم شورا شدند.

در شهر علی‌آبادکتول، محمود زنگانه با ۴ هزار و ۸۴۳ رای، مرتضی شکی با ۳ هزار و ۷۳۸ رای، مهدی شکی با ۳ هزار و ۶۴۳ رای، حسین زنگانه با ۳ هزار و ۶۱۲ رای، سیدمحمود حسینی با ۳ هزار و ۵۹۶ رای، فریبا مجیدی با ۳ هزار و ۴۶۲ رای، روح اله نظری با ۳ هزار و ۱۸۶ رای به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

همچنین وحیده مزیدی با ۳ هزار و ۱۷۵ رای و هادی امین با ۲ هزار و ۹۵۶ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورا مشخص شدند.

در کلاله نیز عباس آریانپور با ۲ هزار و ۶۸۶ رای، الله نظر مرتضویان با ۲ هزار و ۳۰۴ رای، محمد ترخوانه با ۲ هزار و ۱۸۴ رای، علیرضا کریم کشته با یک هزار و ۹۸۰ رای و محسن داورزنی با یک هزار و ۸۷۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.

همچنین جهان گل نامی با یک هزار و ۷۴۵ رای، علیرضا پنجه کوبی با یک هزار و ۳۴۸ رای و نورمحمد محمدی با یک هزار و ۳۰۷ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر کلاله مشخص شدند.

برچسب‌ها