کد خبر 1165926
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: مردم ایران نمی خواهند موش آزمایشگاهی در خدمت مراکز جنگ بیولوژیک آمریکا و انگیس و فرانسه باشند. اگر زیباکلام و تاج زاده ها یا برخی حقوق بگیر های بی بی سی و ایران اینترنشنال می خواهند باشند؛ حرجی نیست.

اکبر گنجی چند ماه قبل درباره ماهیت شبکه رسانه ای معارض فاش کرد: ما کارمندان دولت‌های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم.

اکبر گنجی تصریح کرده بود: وظیفه ما وحشت‌افکنی است تا با فروپاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم... ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌ های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم انجام دهیم.

براستی چرا غربزدگان درباره موفقیت نسبی ایران در مهار کرونا و سرشکستگی بی سابقه آمریکا و انگلیس و فرانسه در همین حوزه (با کشته های 4 هزار نفری و هزار و سیصد نفری) سکوت کرده اند و باز هم آدرس واکسن آنها را می دهند؟!

این طیف چرا هرگز درباره ماجرای خون های آلوده به ایدز که فرانسهء خبیث به ایران فروخت و حداقل ۱۹۳ بیمار هموفیلی ( و بنابر برخی گزارش ها بیش از ۲۵۰ بیمار) را مبتلا به ایدز کرد، حرفی نمی زنند؟


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها