کد خبر 1166840
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: «مهدی پرپنچی»، سال ها مجری شبکه بی‌بی‌سی‌ فارسی بود. سپس، مستخدم «رادیو فردا» (ارگان سازمان سیا) شد و از آنجا به اتاق خبر شبکه سعودی ایران اینترنشنال پیوست.

او توییت زده؛ "امیر کبیر ۱۷۰ سال پیش نتوانسته بود در مورد واکسیناسیون آبله، حریف روحانیان و دعانویس‌ها شود، بر جسد کودکان گریست و گفت «اگر در هر کوچه و خیابان مدرسه بسازیم و کتابخانه ایجاد کنیم، دعانویس‌ها بساطشان را جمع می‌کنند». او مدرسه‌ها ساخت اما نمی‌دانست روزی دعانویس‌ها حاکم خواهند شد".

کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. انگلیس اگر کاری از دستش برمی آمد، با تلفات روزانه  1100نفری کرونا، رکورد جهانی را جابجا نمی کرد.

در انگلیس، نخست وزیری دولت را اداره می کند که با اراجیف بافی مدعی شد بهترین راه کرونا، "ایمنی گلّه ای" است و با همین خرافه، مردم انگلیس را بدبخت کرد! امروز انگلیس را در دنیا به ویروس_انگلیسی می شناسند، نه واکسن.

ضمنا جناب امیر کبیر صدر اعظم خدمتگزار ایران، در تصادف یا در رختخواب نمرد، مزدوران انگلیس رگ او را زدند تا انتقام مبارزات او با استعمار انگلیس را بگیرند.

امروز اگر امیر کبیر بود، به فرزندان ایران مباهات می کرد که نفتکش انگلیسی را به تلافی راهزنی در جبل الطارق، توقیف کردند. مباهات می کرد به همت فنّاوران ایرانی در تولید پیشرفته ترین ادوات نظامی، سوخت 20 درصد، و انواع پیشرفت های پزشکی و اجتماعی که موجب شده قربانیان روزانه کرونا در ایران، یک پانزدهم انگلیس باشد.

و بالاخره این که به قول معروف، شما جیب ما را نزن، ساختن و دادن واکسن پیشکش.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سید IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    35 2
    یک بهائی از جمع این فرقه نجس و منحوس شکری زرد خورده است! این مزدوران به قدری با امیر کبیر که داشت تخم شان را از ایران برمی چید دشمن اند که حاضرند برایش تاریخ دروغین بنگارند تا به خیال خام خود روحانیت را در مقابل او نشان دهند شاید از چشم مردم بیندازندش! زهی خیال باطل و اوهام راحل!!!!
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      24 0
      لابد فخریزاده و شهریاری هم دعانویس بودند که انگلیس برای خدمت به ایران انان را گرفت ؟
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    41 8
    از شبکه وابسته به وهابیت متحجر شبکه بهتری نبود که براش کار کنی بیچاره
  • iran IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    3 0
    بهایی های نوکر انگل لیس و عامریکا بهایی های نوکر یهود و اسرائیل اگر امروز امیرکبیر بود مانند همان زمان با شما بهایی ها برخورد می‌کرد اجازه نمی‌داد نوکری انگلیس و اسرائیل و ضد ایران و ایرانی صحبت و توطئه و دسیسه کنید برای ایرانیان وطن پرست و خادم .. پاینده ایران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس