گرامی داشت صد و دهمین دوره آموزشی طلایه داران عفاف با حضور اساتید برجسته دوره و شخصیت های کشوری و استانی در شهر شیراز برگزار می شود.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی خیبر صد و دهمین دوره آموزشی طلایه داران عفاف در شهر شیراز با حضور ۴۰۰ نفر از اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب دغدغه مند برگزار میشود. آیین گرامیداشت صد و دهمین دوره طلایه داران عفاف قرار است در افتتاحیه­ی پنجمین دوره آموزشی مبلغ حجاب در استان فارس برگزار گردد.

این نکوداشت در ایام ولادت حضرت زهرا (س) و در آستان مقدس حضرت احمد بن موسی(شاهچراغ)، با حضور مسئولین کشوری و استانی و با برنامه های ویژه در روز چهارشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه از ساعت۸:۳۰ صبح آغاز گردد. همچنین در این مراسم از پوستر فراخوان رویداد "ضحی"؛ رویداد تخصصی عفاف و حجاب ویژه شرکت کنندگان دوره های آموزشی طلایه داران عفاف رونمایی خواهد شد.

دوره طلایه داران عفاف به منظور گسترش فعالیت های عالمانه، هوشمندانه و هنرمندانه در زمینه ترویج عفاف و حجاب از سال ۱۳۸۹ تا کنون در تمامی استان های کشور در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی به آموزش و تربیت مبلغ عفاف و حجاب پرداخته و بیش از ۶۵۰۰ نفر از بانوان تا کنون در این دوره های کم نظیر شرکت کرده اند.