براي نخستين بار در کشور، دوره تخصصي عفاف و حجاب ويژه طلاب نخبه حوزه علميه در قم برگزار مي‌شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مهدي بياتي، مسؤول مؤسسه تسنيم نور در گفت‌وگو با رسا از برگزاري دوره تخصصي عفاف و حجاب خبر داد و افزود: اين دوره ويژه طلاب نخبه حوزه علميه براي نخستين بار در قم برگزار مي‌شود.
وي به ضرورت برگزاري دوره‌هاي آموزشي و تخصصي عفاف و حجاب اشاره کرد و اظهار داشت: اين دوره آموزشي به صورت کاربردي برگزار مي‌شود که تربيت متخصصان و کارشناسان عفاف و حجاب از مهم‌ترين اهداف اين دوره به شمار مي‌آيد.
حجت‌الاسلام بياتي خاطر نشان کرد: در اين دوره آموزشي طلاب با مباحثي همچون رواشناسي، جامعه شناسي، علوم تربيتي و مشاوره آشنا مي‌شوند.
وي گفت: اين دوره‌ها در هفته يکبار و در شيفت صبح، روزهاي پنجشنبه در قم برگزار مي‌شود.
مسؤول مؤسسه تسنيم، ايجاد رشته تخصصي عفاف و حجاب را در حوزه علميه ضروري خواند و افزود: در حاضر در پي آن هستيم تا از طريق حوزه علميه قم، مجوز اين رشته تخصصي را دريافت کنيم تا اين دوره‌ها را در گستره بيشتري در حوزه برگزار کنيم.
وي يادآور شد: همچنين طلاب شرکت کننده در اين دوره در روز پنجشنبه با حجت‌الاسلام و المسلمين نکونام ديداري خواهند داشتند.
حجت‌الاسلام بياتي، تربيت متخصصان در عرصه عفاف و حجاب را بسيار ضروري خواند و اظهار داشت: اين موضوعي است که در فعاليت‌هاي خودمان به صورت عيني آن را حس کرده‌ايم و به همين دليل اين موضوع را با جديت دنبال خواهيم کرد.
وي تصريح کرد: در تلاش هستيم با تربيت طلاب نخبه و متخصصان در عرصه عفاف و حجاب، نيروهاي کارآمدي را در آموزش و پرورش و بخش هاي مختلف کشور فعال کنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس