روزنامه

هشدار ایران به روسیه؛ تعارف نداریم، غرق خون، استقبال گرم و باشکوه از رئیسی در گلستان، افتضاح فرار گولانی، یلدای دولت در گلستان، تیتر برخی روزنامه‌های شنبه دوم دی ماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • معلم بازنشسته IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    10 0
    امان از داستان کش و قوس دار رتبه بندی معلمان که حالا حالاها ول کن این جماعت نیست.... خوب است مسؤلان فعلی آموزش و پرورش، کمی هم به فکر ارتقای رتبه بندی در امور دینی و پرورشی و اخلاقی و تربیت نسل متدین و انقلابی و جذب معلمان معتقد و مکتبی و توانمند و ... در مدارس کشور عزیزمان ایران باشد... چرا که: معلمی شغل انبیاست.
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      11 0
      احسنت و مرحبا بر شما معلم بازنشسته فهیم و بصیر و با تجربه. الان به غیر از موضوع رتبه بندی و حقوق معلمان ، اولویت های اساسی تر هم باید لحاظ گردد. همچون ضرورت و لزوم بازنگری مدیران تعلیم و تربیت در خصوص مباحث دینی و اخلاقی و تزکیه دانش آموزان و همچنین در مورد خود معلمان و فرهنگیان. براستی آیا معلمان و دبیران امروز، بالاخص افراد جدید الاستخدام می‌توانند رهرو واقعی راه معلمان شهیدی همچون مطهری،رجایی،باهنر و مجید شهریاری و علی محمدی ها و ... باشند. آیا می‌توانند ضرورت حجاب و اهمیت نماز و ... را برای نسل جوان بخوبی تبیین نمایند. تا دانش آموزان نیز عامل گردند. آیا دغدغه‌های امروز مدیران و متولیان آموزش و پرورش و معلمان محترم، غیر از مسائل حقوق و رتبه بندی و ... رشد و ارتقای فهم و درک و بصیرت انقلابی و دینی جوانان و نوجوانان و تربیت جوانانی همچون شهیدان حججی و فهمیده و امثال هم هست یا نه ؟؟؟!!!! آیا نیاز به بازنگری یا تقویت این امور احساس نمی گردد؟!؟
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    7 0
    مسئولین ،حداقل سفیر روسیه رو به وزارت خارجه احضار کنند و یک تذکر شدید بهش بدن حالا اخراجش نمی کنند به کنار
  • ازناب IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    3 3
    خیانت های روسیه تمامی ندارد یک بار برای همیشه با روسیه قطع رابطه شود با این کمونیست کثیف
    • ناصر IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      4 1
      از روسیه نترس آنها دنبال کیک خودشون هستند ما دنبال کیک خودمون با حرفای اینها جزیره های ما به دست کسی نخواهد افتاد و روسیه خودش چندین جزیره رو باید بده و از خاک اوکراین باید بیرون بیاد و ... . روسیه سرده اینها هم مشکلات اقتصادی دارن باید با حرفای عرب خواب کن شیر دهی آنها رو زیاد کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس