زیردریایی غدیر

مراسم الحاق یک فروند ناو اطلاعاتی بهرگان، زیردریایی کلاس غدیر، یک فروند یدک‌کش اروند و یک فروند بالگرد AB212 به ناوگان نیروی دریایی ارتش توسط جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش صورت گرفت.

به گزارش مشرق، امیر دریادار تورج حسنی مقدم در این مراسم اظهار کرد: نیروی دریایی توانسته در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در جهت قدرت سازی در منطقه به یکی از بازوهای نیروهای مسلح تبدیل شود.

وی ادامه داد: تلاش‌ها برای رسیدن به هدف‌های دفاعی همچنان ادامه دارد و ما از تمام قدرت خود برای آبادانی بندر جاسک و نیروی دریایی که در این خطه و سواحل مستقر است استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

زیردریایی جدید کره جنوبی به دریا رفت+عکس

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: باید بدانیم تمام امنیت و آسایشی که داریم را مدیون شهدا هستیم و تمام این‌ها حول محور ولایت می‌چرخد.

امیر دریادار حسنی مقدم عنوان کرد: این الحاقیه که در راستای فرامین مقام معظم رهبری و در جهت ساختاربندی منطقه صورت گرفت، آمایش سرزمینی جدیدی را به وجود می‌آورد و از سمت‌وسوی تهدیدات و به لحاظ الزامات دفاعی بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: راهبردی که امام راحل برای ما مشخص کردند مقاومت و حضور در صحنه است و این‌ها باعث پیروزی ما در 8 سال دفاع مقدس شد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: امروز نیز راهبردی که رهبر انقلاب برای ما ترسیم کرده، مقاومت فعالانه همراه با مؤلفه‌های بازدارندگی فعال است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    10 11
    شما باید از نیروی ساحلی به نیروی فرامنطقه ای تبدیل بشید. تولید 1 زیردریایی غدیر بعد از گذشت چند ماه کافی نیست. خلیج فارس و دریای عمان باید وجب به وجب زیر کنترل زیردریایی غدیر باشه، حداقل 100 زیردریایی از این کلاس همراه 50 فاتح. حضور شما در آبهای آزاد براى تامین امنیت تجارت کشور و امنیت غذایی 80 میلیون ایرانی لازم است. با بعثت میتوان به این هدف رسید. فقط حضور در نزدیکی تنگه های حساس براى انتقال پیام قدرت ایران کافی است. 20 زیردریایی بعثت با برد 18000 کیلومتر.
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
      8 1
      نیرو دریایی آلمان نازی هم انقدر زیر دریایی نداشت حاجی چخبره مگه میخوای با کل عالم بجنگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس