کد خبر 835503
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶
جنبش من هم همینطور

به دنبال رسوایی اخلاقی یک تهیه کننده هالیوود، زنان فرانسوی با تشویق جنبش «من هم همین‌طور»، سواستفاده‌های جنسی اعمال شده بر آنان را اعلام کردند.

به گزارش مشرق، آمارهای رسمی کشور فرانسه نشان می‌دهد، میزان آمار آزار و اذیت‌های جنسی در این کشور، تا پایان سال ۲۰۱۷ در مدت مشابه نسبت به سال ۲۰۱۶  تقریبا یک سوم افزایش داشته است.

به‌طوری‌که میزان تجاوز جنسی به افراد در سال ۲۰۱۷ در کشور فرانسه ۱۲ درصد افزایش داشته است. هم‌چنین میزان آزار و اذیت جنسی در این سال ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده‌ است.

به دنبال رسوایی اخلاقی «هاروی وینستین» تهیه‌کننده هالیوود نیز شمار زیادی از زنان فرانسوی ادعا کردند که مورد سواستفاده جنسی قرارگرفته‌اند. چندین نفر از زنانی که توسط وینستن مورد آزار یا تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند نیز از ماه اکتبر فیلم‌هایی از وی منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آمار فاجعه‌بار آزار جنسی در فرانسه

اینجا زن‌ها امنیت ندارند

زنی که آبروی وزارت دفاع فرانسه را بُرد

افشای سواستفاده اخلاقی یکی از معروف‌ترین افراد سینمای هالیوود، موجب شد تا بسیاری از زنان فرانسوی ادعا کنند که مورد سواستفاده جنسی قرار گرفته‌اند.

جنبش «من هم همین‌طور» نیز که مدتی است زنان را دعوت به افشای آزار و اذیت‌های جنسی اعمال شده بر آنان می‌کند، زنان فرانسه را نیز تشویق به این ادعا کرده است. 

این درحالی است که آمار کسانی که در فرانسه ادعا کرده‌اند که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند، در سه ماه آخر سال ۲۰۱۷ نسبت به همین زمان در سال ۲۰۱۶، ۳۱ درصد افزایش یافته‌است.

اغلب گزارشات از جرائم جنسی نیز شامل تجاوز به افراد بوده است. این درحالی است که ۸۰ درصد قربانیان این تجاوزها زنان فرانسوی بوده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس