نقشه میدانی عراق.jpg

در جریان این درگیری ها ۴۰ تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، گروهی مشترک از نیروهای ارتش و  عشایر عراق عملیاتی را در دو روز گذشته در سکوت کامل رسانه ای در جنوب استان الانبار  آغاز کردند.

نیروهای عراقی پس از درگیری های سنگین ۴۸ ساعته توانستند مناطق آلوده به تروریست های داعش را در حومه شهرک النخیب و بیابان های استان الانبار به طور کامل پاکسازی کنند.

در جریان این درگیری ها ۴۰ تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند. این عملیات برای تامین امنیت کامل شهرک النخیب انجام شد.

براساس اطلاعات به دست آمده تعداد زیادی از هسته های مخفی داعش در حومه این شهرک حضور داشتند. عملیات نیروهای عراقی در این محور از فرودگاه « مدیسیس» آغاز و تا فاصله ۱۱۷ کیلومتری و منطقه « وادی الابیض» ادامه پیدا کرد.

در جریان پاکسازی حومه شهرک النخیب مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی گروه تروریستی داعش کشف و ضبط شد.

خبرها حاکیست، تروریست ها به مناطق بیابانی استان الانبار متواری شده اند. عملیات نیروهای عراقی برای پاکسازی کامل صحرای جنوب استان الانبار در دستور کار است.

به گزارش مشرق، تعداد زیادی از عناصر تروریستی داعش در بیابان های استان الانبار به صورت پراکنده حضور دارند. شهرک النخیب در جنوب استان الانبار  یک شاهراه ارتباطی محسوب می شود که استان های الانبار، کربلا و نجف را به یکدیگر متصل می کند و محل عبور نیروهای عراقی برای رسیدن به مرزهای عربستان و اردن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس