حلب.jpg

نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه توانستند خود را از جنوب غرب استان رقه به منطقه راهبردی اثریا برسانند و تروریست ها را در جنوب استان حلب محاصره کنند.

  به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق جاده راهبردی « خناصر - اثریا » حاکیست، ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین توانستند،عناصر تروریستی داعش را در ۲۵  شهرک اشغالی در جنوب استان حلب عقب برانند و مواضع خود را در این مناطق تثبیت کنند. با آزادسازی این مناطق، استان حلب به طور کامل از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی شد.

در مجموع عملیات ۴ روز گذشته نیروهای ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت نزدیک به ۴۰ شهرک در این محور پاکسازی شد. مجموع مساحت پاکسازی شده در جنوب استان حلب ۱۵۴۰ کیلومتر مربع است.

جمعه هفته گذشته، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه توانستند خود را از جنوب غرب استان رقه به منطقه راهبردی اثریا برسانند و تروریست ها را در جنوب استان حلب محاصره کنند.

در حال حاضر استان حلب سوریه به طور کامل از وجود تروریست های داعش پاکسازی و امنیت جاده راهبردی اثریا - خناصر پس از ۵ سال تامین شد. این جاده مسیر انتقال نیرو و تجهیزات از مرکز سوریه به سمت شمال بود که دهها مرتبه هدف حملات تروریست های داعش قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    6 6
    البته جایش را مزدوران اسرائیلی پر خواهند نمود منظورم پ ک ک و پژاکی ها
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    3 20
    چرا اینقدر شلوغش می کنید؟ موارد زیر قابل تامل است: 1-اولا اگه کمک روسیه نبود ما گیر کرده بودیم 2-ثانبا الان نصف بیشتر سوریه دست داعشه و اگه آمریکائی ها یه ذره کمکشون کنند دوباره برمیگردن 3- ثالثا الان سوریه چند قسمت شده بخش بزرگش دست داعش، بقیه هر تکه اش دست یکیه النصره، کردها، احرار الشام و...
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    4 0
    هدف اصلی ارتش سوریه آزاد سازی تمامی خاک این کشور از لوث ستیزه جویان خارجی است. ولی نمی دانم چرا ارتش سوریه در عملیات تهاجمی خوش در حال گسترش خط جبهه اش می باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس