غوطه شرقی (2).jpg

کشف یکی از بزرگترین تونل های ارتباطی تروریست ها که محله های جوبر- زملکا- عین ترما را به یکدیگر متصل می کرد، دستاورد جدید نیروهای جبهه مقاومت در غوطه شرقی دمشق است.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی محله  عین ترما در غوطه شرقی دمشق توانستند با حملات گسترده علیه مواضع عناصر تروریستی، بر منطقه کازیه سنبل مسلط شوند.

نیروهای سوری و مقاومت با عقب راندن تروریست ها،  ۱۸ ایستگاه نظامی را هم در محور کازیه سنبل در عین ترما آزاد کردند.

** برای دیدن اندازه اصلی و جزییات بیشتر روی نقشه کلیک کنید**

کشف یکی از بزرگترین تونل های ارتباطی تروریست ها که محله های جوبر- زملکا- عین ترما را به یکدیگر متصل می کرد، دستاورد جدید نیروهای جبهه مقاومت در غوطه شرقی دمشق است.

نیروهای سوری و مقاومت همچنین موفق شدند مجتمع های مسکونی شمال مدرسه المنار را در محله عین ترما از اشغال تروریست ها خارج کنند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در یک هفته گذشته مساحتی نزدیک به ۴ کیلومتر مربع را در محله های متراکم عین ترما و جوبر پاکسازی کرده اند. عملیات در این محور به دلیل بافت فشرده مسکونی با احتیاط در حال انجام است. عین ترما و جوبر دو محله مستحکم تروریست ها در غوطه شرقی دمشق محسوب می شوند.

نیروهای جبهه مقاومت و گارد ریاست جمهوری سوریه یکی از بزرگترین پایگاه های گروه تروریستی جبهه النصره را در محور عین ترما- جوبر کشف و منهدم کردند. در این عملیات دقیق  حدود ۶۰ تروریست از جمله چند سرکرده سرشناس میدانی  به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، گروه های تروریستی احرارالشام، فیلق الرحمن و جبهه النصره در محله های جوبر و عین ترما در جنوب غرب غوطه شرقی حضور دارند.

این محله ها، پایگاه اصلی تروریست ها برای شلیک خمپاره و موشک به سوی مناطق مسکونی پایتخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس