شکرآباد

حسن وارسته نویسنده نویسنده مجموعه های نمایشی کمدی با اشاره به سرپرستی نگارش فصل سوم مجموعه «شکرآباد» از تغییرات این فصل سخن گفت و خبر داد که تاکنون ۱۰ قسمت نوشته شده است.

به گزارش مشرق، وارسته با اشاره به فصل سوم مجموعه «شکرآباد» که در حال نگارش آن است، بیان کرد:  قبلا دو فصل از «شکرآباد» کار شده بود و شبکه نسیم سرپرستی نگارش فصل سوم این مجموعه را به من سپرد.
وی ادامه داد: در دو فصل قبل بیش از ۱۰۰ قسمت ساخته شد و قرار شد در فصل سوم گونه جدیدی از کمدی را تجربه کنیم که بناست عمیق تر و رویدادمحور شویم و اگرچه این فصل هم اپیزودیک است اما تعلیق و سوسپانسی در کل داستان را شاهد خواهیم بود.
نویسنده مجموعه «پایتخت» با اشاره به تاکید شبکه نسیم یادآور شد: برای شبکه نسیم خیلی مهم است که فیلمنامه این فصل اثر محکمی باشد و برای این منظور من تا حدی ساختار را تغییر می دهم البته همان «شکرآباد» است که در کستینگ و پروداکشن تغییراتی را شامل می شود.
وی عنوان کرد: خواسته ما هم از شبکه نسیم این بود که اجازه دهند به سمت فیلمنامه تیپیکال نرویم. ما حدود ۱۰ قسمت را چندین بار نوشتیم تا به زبان واحدی در ساختار و لحن رسیدیم و حالا هم در داستان پردازی و هم شخصیت پردازی تغییراتی داریم.
وارسته با اشاره به عنوان این فصل از «شکرآباد» با نام «آخرین مرد مقاوم» درباره آن گفت: این فصل درباره خانواده ای است که در بیابان به دست راهزنان گرفتار می شوند، فرار می کنند و از یک شهر گمشده سر در می آورند و سعی دارند به شهر اصلی بازگردند. در این داستان ما چالش های این خانواده را می بینیم و اینکه سعی دارند با تهدیدات آن شهر مقابله می کنند.
نویسنده «دودکش» در پایان بیان کرد: امیر شاداب و حمزه صالحی داستان را می نویسند و قرار است در ۵۲ قسمت به تولید برسد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    0 0
    نمیتونید معادل کلمات انگلیسی رو بکار ببرید؟: اپیزودیک- سوسپانس- کستینگ- پروداکشن- تیپیکال!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس