کد خبر 712442
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
اربعین

هادی نعمت‌اللهی کارگردان برنامه «پیاده آمده‌ایم» به استقبال مخاطبان از این برنامه مناسبتی و همکاری مشترک ایران و عراق اشاره کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به تولید برنامه‌های متعدد در مناسبت‌های مذهبی از جمله برنامه «پیاده آمده‌ایم» که سال گذشته مصادف با ایام اربعین از شبکه یک به روی آنتن رفت؛ گفتگویی با هادی نعمت‌اللهی کارگردان «پیاده آمده‌ایم» داشتیم که در ادامه می‌خوانید:
برنامه «پیاده آمده‌ایم» چگونه شکل گرفت؟
برنامه «پیاده آمده‌ایم» به مناسبت ایام اربعین اتفاق افتاد. برنامه‌ای کاملا جدی و استاندارد که گروه چند ماه قبل از ساخت برای طراحی دکور به کربلا رفتند و برای اولین بار یک استودیو برای این موضوع توسط سازمان رسانه‌ای اوج ساخته شد؛ این برنامه در ایام اربعین برای شبکه‌های سراسری و استانی به روی آنتن رفت و با توجه به استقبال مردم پیشنهاد شد که ادامه پیدا کند .
فصل دوم برنامه بر چه اساسی ساخته شد؟ 
به گزارش مشرق، با توجه به استقبال مخاطبان به این نتیجه رسیدیم فصل دوم را با 12 قسمت شروع کنیم و با بررسی‌های انجام شده موضوع برنامه را خانواده قرار دادیم.  شاید در نگاه اول عجیب باشد چرا که برنامه‌های پخش شده بیشتر مناسبتی بودند در حال حاضر 10 قسمت از آن پخش شده است. 
در این مدت با چه کارشناس‌هایی برنامه داشتید؟
موضاعات محبت در خانواده را با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، گفتگو در خانواده را با حجت‌الاسلام مرادی، موضوع مسئولیت‌پذیری را با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک روی آنتن برده‌ایم . 
با توجه به پخش هفتگی برنامه انتخاب عوامل چگونه شکل گرفته است؟
به خاطر اینکه نمی‌خواستیم هزینه برنامه افزایش پیدا کند قرار شد تیم فنی را با گروه عراقی هماهنگ کنیم؛ تصویربردار، صدابردار، نورپرداز و تدوینگر گروه پیاده آمده‌ایم عراقی هستند؛ البته ابتدا هماهنگی سخت بود اما حالا برای دو گروه اتفاق خوبی رخ داد و این اولین برنامه مشترک ایران و عراق است. در ضمن اوایل زودتر به کربلا می‌رفتیم اما در حال حاضر پنج‌شنبه صبح به کربلا می‌رویم و بعد از پخش برنامه صبح جمعه برمی‌گردیم .
استقبال مخاطب در این مدت چگونه بود؟ 
یکی از نگرانی‌های ما این بود که ممکن است این برنامه فقط در ایام اربعین مخاطب داشته باشد به خصوص اینکه هفته‌ای یک بار پخش می‌شود اما در مدت پخش با پیام‌ها و تماس‌های بسیاری مواجه شدیم و همه این اتفاقات به برکت و تاثیر امام حسین(ع) است .
برای فصل سوم «پیاده آمده‌ایم» چه برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ 
با توجه به استقبال مخاطب از موضوع امام حسین(ع) قصد ادامه برنامه را داریم البته قطعی نمی‌توانم بگویم .
از خاطرات یا اتقافات خوب این برنامه برایمان بفرماید؟ 
در این مدت اتفاقات خاصی رخ داد. یک شب باران عجیبی در کربلا باریدن گرفت که حس و حال خوبی داشت و مخاطبان آن شب به صورت زنده باران کربلا، حرم امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و بین‌الحرمین را دیدند. گروه پیاده آمده‌ایم تلاش می‌کنند نائب‌الزیاره خوبی برای همه عزیزان باشد. 
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس