پایش

برنامه اقتصادی پایش امشب یکشنبه31اردیبهشت ضمن پیگیری موضوعات اقتصادی روز و مشکلات تولیدکنندگان، روش های موفقیت در کسب و کار را به بینندگان معرفی می کند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، پایش امشب همچنین میزبان هشت کارآفرین برتر کشور در حوزه های مختلف تولیدی از جمله نرم افزار، سخت افزار، سایت های آموزشی و تولید پنجره های دوجداره خواهد بود که ضمن معرفی کسب خود، رموز موفقیت و موانع پیش روی کسب و کار خود را بیان خواهند کرد. علی هدایتی، وحید اقطاعی، راحله عباسی، نغمه عقیلی، سید اسماعیل قشمشم، حامد ابرقویی، امین اسماعیلی و علیرضا سوارانی هشت کارآفرینی هستند که امشب با کوله باری از تجربه موفق در راه اندازی کسب و کار جدید، به برنامه تحلیلی پایش می آیند. در سوال نظرسنجی برنامه این هفته هم از بینندگان پرسیده شده است: برای کدام هدف پایش را تماشا می کنید؟ 1- پیگیری مشکلات کسب و کار  2- تحلیل اقتصادی  3- راز موفقیت کارآفرینان. بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنند.


برنامه پایش کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس