کد خبر 708384
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
برانکو

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: هفته گذشته ریکاوری خوبی داشتیم، دیدار با الریان بازی سخت برای ما و سخت‌تر برای آنها است.

به گزارش مشرق، کمال کامیابی‌نیا در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس - الریان، اظهار داشت:‌ هفته گذشته ریکاوری خوبی داشتیم. دیدار با الریان بازی سخت برای ما و سخت‌تر برای آنها است. انتظار داریم  فردا ورزشگاه آزادی پر شود.

وی تصریح کرد: ما می‌خواهیم در بازی فردا پیروز شویم چرا که اهداف بزرگی در سر داریم و هدف‌مان قهرمانی در آسیا است.

هافبک پرسپولیس در خصوص شکست این تیم در بازی رفت، عنوان کرد: ما در قطر بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما از آن بازی درس گرفتیم و کاملا بر نقاط ضعف و قوت حریف آشنا هستیم. ما آنها را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم بازیکنان خارجی خوبی دارند. باید با تمرکز بالایی در زمین حاضر شویم تا مبادا اشتباهی در زمین داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش هواداران در دیدار مقابل الریان قطر گفت: مسلما تماشاگران ما یار دوازدهم در بازی با الریان به حساب می‌آیند و قطعا آنها نگاه ملی به بازی دارند. دیدار فردا به نوعی دیدار تیم ملی ایران و قطر است. هواداران ما همیشه به بهترین شکل ما را حمایت کردند و ان‌شاالله فردا با کمک آنها با کسب سه امتیاز گام بلندی برای صعود به مرحله بعد برمی‌داریم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که آیا در بازی فردا می‌توانند در میانه میدان اجازه هنرنمایی بازیکنان خارجی الریان از جمله تاباتا را ندهند، خاطرنشان کرد: من گفتم بازی سختی پیش‌رو داریم و باید همه نفرات حاضر در میدان در بهترین شرایط بهترین عملکرد را ارائه دهند. الریان بازیکنان خارجی خوبی در اختیار دارند و باید با کار تیمی در این بازی نتیجه لازم را بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس