کد خبر 660932
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

پدر مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در خصوص فرزندش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق،‌ خلیل آزمون پدر مهاجم جوان تیم ملی فوتبال در واکنش به این شایعه که سردار آزمون، مهدی طارمی را به باشگاه روستوف پیشنهاد کرده و صحبت‌های امروز (پنجشنبه) برانکو ایوانکوویچ مبنی بر اینکه «بحث جدایی طارمی از پرسپولیس ربطی به آزمون ندارد»، گفت: برانکو سرش در کار خودش باشد و بداند سردار این صحبت‌ها را انجام نمی‌دهد و چنین کاری انجام نداده است.
 
سردار مگر ایجنت یا مسئول باشگاه است که بخواهد بازیکنی به باشگاه معرفی کند؟! کسی در دنیای حرفه‌ای فوتبال اروپا چنین حقی ندارد و مسئول هر کاری مشخص است.

وی افزود: برانکو فکر نمی‌کند و این حرف‌ها را می‌زند؟ گویا او دهن‌بین است و هر حرفی که می‌شنود باور می‌کند، اما آقای برانکو! هر وقت چیزی را به صورت دقیق متوجه شدید، درباره‌اش صحبت کنید، نه چیزی که شایعه است و از هر طریقی به گوش شما می‌رسد. روح سردار هم از این ماجرا خبر ندارد.
 
شما که به اصطلاح مربی حرفه‌ای هستید، در عمل هم حرفه‌ای باشید و درباره هر حرفی، واکنش نشان ندهید. چطور بدون منبع موثق این حرف‌ها را باور می‌کنید؟ من فکر می‌کردم برانکو مربی بزرگ و حرفه‌ای است، اما این صحبت‌ها نشان داد که او حرفه‌ای و بزرگ فکر نمی‌کند.

پدر مهاجم جوان تیم ملی و تیم فوتبال روستوف اظهار داشت: من همیشه سعی کردم سردار دنبال حاشیه نرود و خودش هم دنبال حاشیه نیست.
 
سردار آنقدر حرفه‌ای هست که چنین کاری نمی‌کند، اما برخی مدام دنبال این هستند و با تیترهای مختلف و دروغ برای سردار حاشیه درست می‌کنند. متأسفانه برانکو هم بدون حرفه‌ای‌گری به این مسائل واکنش نشان داده است. بهتر است او حرفه‌ای فکر و عمل کند.

آزمون با بیان اینکه سردار سعی می‌کند با درخشش در فوتبال اروپا برای ایران افتخارآفرینی کند، گفت: متأسفانه هر روز یک حرف و حدیث درست می‌کنند. یعنی برانکو نمی‌تواند بازیکن‌های تیمش را کنترل کند یا مگر بازیکن‌های این تیم قرارداد ندارند که بخواهند به راحتی جدا شوند؟ برانکو که یک مربی به اصطلاح حرفه‌ای است، نباید با یک سؤال به بیراهه برود.
 
من خودم پرسپولیس و استقلال را دوست دارم و هواداران همین تیم‌ها، هوادار سردار هم هستند و سردار هیچ وقت کاری نمی‌کند که هواداران این تیم‌ها را ناراحت کند. چنین اجازه‌ای هم ندارد بخواهد بازیکنی را به باشگاهی معرفی کند، چون وظیفه‌ها اینجا مشخص است.

وی تأکید کرد: موضوعی که مشخص است و این دروغ بزرگ را مشخص می‌کند آن است که سردار طارمی را به باشگاه روستوف معرفی کرده تا کنار هم بازی کنند! اینجا مشخص می‌شود که چنین چیزی درست نیست، چون آینده خود سردار هم مشخص نیست. شاید تا یک ماه دیگر خود سردار هم تیمش را تغییر بدهد. با این اوصاف چطور او طارمی را به روستوف معرفی کرده است؟
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • رضا ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    جناب آقای آزمون پدراینکه شما پدر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران هستید به جای خود ولی بهتر نبود خود سردار اگراین موضوع صحت نداشت واکنش نشان میداد.اینکه آقای برانکو مربی بزرگیست شکی نیست ولی من وشما حق اظهار نظر در رسانه ها را نسبت به ایشان نداریم.
  • تقی زاده ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    اول مصاحبه آقای برانکو رو بخون بعد نطق کن .واقعا"تاسف
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    برانکو حرف بدی نزده. جواب سوال خبرنگار رو داده. برای آزمون آرزوی موفقیت کرده و گفته میتونه اتفاق خوبی باشه اما انتقال طارمی به مدیران پرسپولیس ربط داره.
  • حسین ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    جناب آقای پدر آزمون سلام آقای برانکو فقط گفته این موضوع به سردار ربطی نداره حالا شما چرا شمشیر را از رو بسته ای مثلان جنابعالی خیلی حرفه ای تشریف دارید راحت میفرمودید این موضوع ربطی به سردار نداره و روزنامه ها الکی نوشتن چرا آسمان ریسمان میکنید چکار به حرفه ای بودن یا نبودن برانکو دارید بخدا ما هم سردار را دوست داریم گلی که به بایر زد کیف کردیم بعنوان ایرانی اما شما هم از پسرتان مایه نذارین برای بزرگی خودتان.
  • وهاب ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    یه شعری هست میگه: « گیرم پدر تو بود فاضل ...» حالا برعکسش جناب آقای آزمون پدر! گیرم پسر تو بود فاضل - از فضل پسر تو را چه حاصل اگر پسرت فوتبالیست هست دلیل نمیشه که به صورت رسانه ای حضرتعالی وارد مباحث رسمی فوتبال شوید. ضمناً وقتی راجع به مجموعه پرسپولیس حرف می زنی حواست باشه؛ دست از پا خطا کنی می سوزی! به حرمت پدر بودنت من یکی ازت می گذرم.
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    آقا خلیل شما هم سرت به کار خودت باش.
  • امیرمهدی ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    غوره نشده مویزگشتی بچه.احترام خودتونگه دارلطفا
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    اینا روباش. دعوای طایفه ای راه انداختند.خخخخخخخخ
  • محمد ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    برانکو داره خودشو گم میکنه.خیلی مغروره
  • اصغرپرسی ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    سرداربازکن خوبیست اما پدر جان شما چرا جو گیر شدی سعی کن عموجان سردار رو از چشم نندازی برانکو مربی بزرگیست لذا محبوب پرس پلیسیاست
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    فقط سرد.ار
  • فرشاد ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    بابا تو خودت جمع کن انگار پسرش کره ماه فتح کرده هرچه نباشد برانکو فوتبال را از تو بیشتر می فهمد تو برو به اسبهات برس
  • فرهاد ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    عجب اخه چی بگم جوگیر شدی اگه پسرت در پیش هوادارای سرخ کمی محبوبیت داشت خرابش کردی خراب
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    سردار ازمون امید جدید تیم ملی ایران هستش بعد سالها بی مهاجم حرفه ای
  • مهدی ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    فرشاد مثل اینکه توباید بری دنبال کارت چونکه پدر ازمون والیبالیست تیم ملی بوده و بیشتر از تو از ورزش سردر میاره پس مودب باش پسر جان
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    اوووووو،حالا برانکو که منظورش اونطوری نبوده که این میگفته
  • قهرمان علی ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    سردارپسرمودب بااخلاق دوست داشتنی باعث افتخارایران چشم دشمنانش کور من وخیلی ها سرداررادوست دارند.برای بزرگان همیشه شایعه درست میکنند.من پرسپولیسیم آقای پدرسردارخویش تن داری کنید.مهم این که پسرت عالیست .ماهم برای جوانان ایران دعا میکنیم.
  • جعفر داغسر ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    باسلام محضر مبارک خوانندگان محترم، اقای برانکو مربی حرفه ای است شاید کسی بهش گفته باشد ولی خودش بعید است این حرفها رو گفته باشه، سردار هم بازیکن خوش اخلاق و با تکنیکی است من خیلی دوستش دارم. برای اقای برانکو و برای سردار فوتبال ارزوی موفقیت میکتم.
  • محمد باقری ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
    0 0
    از خر تو الاغی این فوتبال همین بس که پدر! بازیکن فوتبال به مربی یه تیم مثلا حرفه ای فوتبال اصول حرفه ای می آموزاند... به اسباتو والیبال برس باووووو. وقتی شما تو این کارا دخالت می کنی بعید نیست آقا پسرتون هم تو موارد دیگه که بهشون مربوط نمیشه دخالت کنن مثلا ترانسفر بازیکن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس