" بیکاری" امروزه تبدیل به یکی از اصلی ترین مشکلات کشور شده است که نتیجه عدم توجه به تولید داخلی و رواج رکود است. در همین راستا شاهد نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در سراسر شهر هستیم.

به گزارش مشرق، بیکاری کم‌کم به غولی بی‌شاخ و دم در اقتصاد ما تبدیل می شود، غولی که برای از بین بردن آن به چراغ  جادویی نیاز است تا آن را به زانو درآورد و تحت کنترل بگیرد. کاهش نرخ بیکاری نیروی انسانی در کشورهای مختلف و از جمله در کشور ما از اهداف عمده سیاست‌های کلان اقتصادی دولت‌ها به‌شمار می‌رود.

بررسی توان اشتغال زایی بخش‌های مختلف اقتصادی و نیز برنامه‌ریزی‌های لازم همراه با اقدامات عملی در این زمینه می‌تواند موجبات کاهش نرخ بیکاری شود. آمارهای ارائه شده در دولت یازدهم نشان دهنده این است که فاصله نرخ بیکاری جوانان و نرخ عمومی بیکاری در کشور فاصله قابل تأملی است.

" بیکاری" امروزه تبدیل به یکی از اصلی ترین مشکلات کشور شده است که نتیجه عدم توجه به تولید داخلی و رواج رکود است.

یکی از اقدامات وزارت کار در زمینه حل معضل بیکاری فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف است. همانطور که رهنمودهای مقام معظم رهبری مشخص می‌کند توجه به تولید داخلی اساس اقتصاد است و می‌تواند استقلال اقتصادی را به همراه داشته باشد.در راستای فرهنگ سازی شهرداری به کمک وزارت کار آمده وبیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی کالای ایرانی را در سراسر شهر نصب کرده است.

روی هر تبلیغ مطالبی مانند خریدکفش ایرانی مساوی ایجاد 30 هزار شغل و  خرید چای ایرانی مساوی ایجاد 19هزار شغل و خرید گوشت گاو ایرانی مساوی ایجاد 28هزار شغل درج شده است.

تبلیغات کالای ایرانی در سراسر شهر/ شهرداری به کمک وزارت کار آمد+عکس

تبلیغات کالای ایرانی در سراسر شهر/ شهرداری به کمک وزارت کار آمد+عکس

تبلیغات کالای ایرانی در سراسر شهر/ شهرداری به کمک وزارت کار آمد+عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    آفرین به شهرداری
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    اول مسئولین باید شروع کنند و الگو باشند. نمیشه خودشون و خانوادشون سوار ماشینهای لوکس خارجی باشند و گوشیهای آنچنانی خارجی دستشون باشه و گوجه ی شیشلیکشونو از فرانسه وارد کنند، اما مردم بروند جنس ایرانی بخرند که بیشتر اوقات، کیفیت خوبی ندارد.
  • پسر ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    خرید به هر قیمتی نه کالایی که باکیفیت باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس