دنیامالی با بیان اینکه دشمنان نظام دنبال تخریب چهره قالیباف هستند، گفت: او از نظر رسانه‌های دروغ‌پرداز مجرم است زیرا طبق قانون حرف می‌زند، شهر را توسعه داده، از 17 سالگی در جنگ بوده و با مظلومیت، 11 سال این شهر را اداره کرده است.

به گزارش مشرق، احمد دنیامالی در سیصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش محمدباقر قالیباف شهردار تهران درباره واگذاری املاک شهرداری تهران اظهار داشت:‌ نامه‌ای را کارشناس سازمان بازرسی نوشته است و ابعاد موضوع کاملاً مشخص نیست و دستگاه قضایی هم اکنون دنبال این موضوع است.
 
وی افزود: قوه قضائیه هر نتیجه‌ای که را که حکم دهد در همان راستا حرکت می‌کنیم.
 
وی افزود: قالیباف از نظر رسانه‌های دروغ‌پرداز مجرم است، به خاطر اینکه طبق قانون و بخشنامه حرف می‌زند، مجرم است. در روزهای نخست که بنده معاون شهردار بودم نقد داشتم که چرا قالیباف اینقدر به حراست در شهرداری بال و پر می‌دهد.
 
دنیامالی گفت: قالیباف مجرم است چون شهر را توسعه داده و از 17 سالگی در جنگ بوده و برادرش در کنارش شهید شده است.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: قالیباف مجرم است چرا که همسرش کار خیر انجام داده و عضو هیأت امنای یک بیمارستان تخصصی است، قالیباف مجرم است که 5 سال معاونش بودم و یک کار خلاف شبهه‌ناک دستور نداد.
 
دنیامالی گفت: قالیباف با مظلومیت 11 و 12 سال این شهر را تکان داده است و اینطور ناجوانمردانه، او را می‌زنند.
 
وی گفت: بنده عرض می‌کنم با هر کسی که غیر از سیستم قوه قضائیه در این خصوص اقدام کند و تهمت بزند شخصاً برخورد می‌کنم.
 
وی گفت: زمانی که در شهرداری تهران معاون بودم، مستأجر بودم ولی از امکانات استفاده نکردم. خوش‌نام آمدم و خوش‌نام باید بروم؛ باید این بی‌انصافی‌ها را جمع کنیم.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: دشمنان نظام به دنبال آن هستند که اعتماد عمومی به نظام و مدیران کمرنگ شود برای همین به دنبال این هستند که چهره قالیباف تخریب شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس