شهردار تهران خود را خدمت‌رسان مردم دانست و گفت: هیچگونه گرایش سیاسی ندارم و همانند دوران رزمندگی برای خدمت‌رسانی به مردم آمده‌ام؛ تحت تاثیر هیچگونه جریانات سیاسی نیستم.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در سیصدودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و پس از پرسش‌های مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر اظهار کرد: در زمینه مسائلی که بابت تفاوت ارائه خدمات بین کارگران، کارمندان و مدیران شهرداری مطرح شده، باید بگویم مجموعه خدماتی که میان کارگران، کارمندان و مدیران داده شده همانند هم بوده است و هیچگونه تفاوتی ندارد.
 
وی تاکید کرد: ما برای خدمت‌رسانی به مردم حضور یافته‌ایم و هیچگونه گرایش سیاسی ندارم و همانند دوران رزمندگی به مردم خدمت خواهم کرد و تحت تاثیر جریانات سیاسی نیستم.
 
شهردار تهران با بیان اینکه به خود و خانواده‌اش ظلم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بنده در مقابل اتهامات ایستادگی می‌کنم اما چه جوابی به دخترم که یک تصویر جعلی به نام او در سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر می‌شود بدهم؛ متاسفم که تصویر خانم دیگری را به عنوان دخترم منتشر می‌کنند و می‌خواهند مرا تخریب کنند؛ اگر به دنبال تخریب بنده هستید، چرا این تهمت‌ها را به خانواده‌ام وارد می‌کنید؛ متاسفم از اینکه عکس پسر دیگری را به عنوان پناهنده و متهم به دزدی منتشر می‌کنند و آن را به خانواده من نسبت می‌دهند.
 
قالیباف افزود: چرا به دختر و حتی همسرم تهمت می‌زنید؛ ما در هر حال نسبت به این اتهامات ایستاده‌ایم چرا که رزمنده هستیم و در راه خدمت به مردم و مبارزه با ظلم پیش خواهیم رفت.
 
وی با اشاره به پیگیری‌های مسئولان قوه قضائیه درباره واگذاری املاک شهرداری گفت: گزارش اولیه دادستانی کل به دست آمده و مابقی آن نیز در اختیار دادستانی تهران است که رسیدگی نیز به طور کامل صورت می‌گیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • حسین ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    مقصر این موضوع خود شما هستی جناب قالیباف وقتی همسر خودتان را عضو هیئت مدیره های مختلف میکنید . این حرفها و مسائل هم پیش میاد
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    مقصره چون با جماعت کثیفی سرشاخ شده ..
  • مجید ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    دم قالیباف گرم و باید خشن تر برخورد کنه این اصلاحطلب ها خیلی پرو شدن یکی بیاد سوابق اینا رو بگه چرا همه انقلابیا ساکتن
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    من نمیدونم روحانی چطور خواص این مملکت رو جادو کرده...انگار سرمه به خوردشون دادن....لال شدن!!!!! اگر دزدی بدا چرا دزدی بزرگ صندوق فرهنگیان رو نمی بینید!!!! چرا حق مظلومان را از این حرام خواران نمیگیرید فردای قیامت در محضر خداوند چه جوابی خواهید داشت؟؟؟؟ بخدا من بجای شما نگران روز حساب ام....به قرآن قسم در آن روز از حق خود نخواهیم گذشت و شکایتمان را نزد خدا میبریم.
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    چی شده؟
  • محسن از اصفهان ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    تقسر خود قالیباف است، چون زیادی صادق است و در خدمت رسانی مصمم است. اگر کمی مانند کرباسچی بود چنین نمی شد.
  • حسین ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    آقای قالیباف اگر کوتاه بیای اینها جری تر میشن باید یه جایی‌ دیگه جلوی این گرفته بشه ، اگر شده وقتت را در دادگاه بگذرونی و شهرداری را به معاونین بسپاری باید پیگیری قضایی‌ این جریانات را انجام بدی ، اینها امروز به شما ضربه میزنن فردا علیه دیگر دلسوزان و مسٔولین متعهد اقدام می‌کنن. باید جلوش گرفته بشه و گردنه از دل این جریان مسموم مشکلات بسیار جدی تر و چه مشکلات بسا امنیتی به وجود میاد.
  • ناشناس ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    حسین آقا اگر سند داری رو کن، و اگر برفرض هم حرف تو صحت داشته باشد ، هیچ توجیهی برای تهمت زدن به پسر و دختر و همسر آقای قالیباف نیست.حسین آقا اگر بدون سند ومدرک علیه کسی ادعا کنی، اسمش تهمته.
  • حسین ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    ناشناس ۰۲:۳۵ عضویت همسر آقای قالیباف در هیئت مدیره خیریه امام رضا و ماجرای زمین های آن در همه جا رسما اعلام شده خود آقای قالیباف هم اعلام کردند.
  • مجتبی ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    آقا باقر ،شهرداری رو رها کن. حلب منتظر توست. به انتخابات ریاست جمهوری هم فکر نکن. با این بحث املاک نجومی اگر حق هم با تو باشه رأی نمیاری. اگر خدمتی هم بوده دیگه وظیفه ات رو انجام دادی.
  • سروش ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    آقای قالیباف اگر غیر از این بود باید به شما شک میکردیم حرفهای یک مشت جیره خوار کدخدامنش فقط در حد حرف و نظر است و به قول سیاست مدار روس حرف بی سند در حد نظر و حرفی بی ارزش باقی می ماند فقط چند صباحی لب و لپ و لونج یه عده اجیر شده بی مغز رباتیک جنبیده. ما به مردی خدوم مثل شما ایمان داریم. و چون میگذرد غمی نیست قلب خودت رو کثیف نفرمایید.
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    تا وقتی روحانی قصد خدمت داره (!!!) قالیباف به خدمتش ادامه خواهد داد
  • عوام ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    آفرین بر مرد کارزار و سردار جهادی خدمت دوستان فرهیخته و آگاه که حتما از سوابق و خدمات سردار قالیباف مطلع هستند .متاسفانه در جریان انتخابات بازی غلت و ناهماهنگ اصولگرایان باعث پیروزی تنها شعار گرای میدان شد و احوال جامعه با کلید عجین شد و چیزی که عیان بر کل جماعت ایران هست نیازی به تعبیر و تفسیر من عوام نیست . تنها مشگل با قالیباف انتخابات ۹۶ هست و بس و حریف مبارزاتی اصلاحطلبان که یاری برای مقابله با قالیباف ندارند و مترصد بیرون کردن از میدان . آنچنان ندای مخاصم احمدی نژاد بعد از انصراف و اطاعت از امر رهبری خوابید که گویا اصلا چیزی برای گفتن نبود .؟!؟ خدمت عزیزان موافق و مخالف با بنده تنها حرف و موضوع حریف میدان مبارزات انتخابات ۹۶بودن هست ولا غیر و لاپوشانی دیگر کاستی های اظهر من الشمس پیردولتیان و دیگر کاف‌های میدان داران .
  • ناشناس ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    حسین آقا شما گفته بودید ، همسر ایشون عضو هیئت مدیره های متعدد هستند، در حالی که ایشان فقط عضو هیئت مدیره یک موسسه خیریه هستند، این خیلی فرق می کنه(متعدد و یک باهم فرق داره)، در ضمن آیا جرمی از جانب نهادهای ذیربط قضایی متوجه همسر آقای قالیباف شده است، که شما در این باره قضاوت می کنید و می گویید آقای قالیباف مقصر شما هستید که همسرتان را عضو هیت مدیره های متعدد!!! می کنید؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس