عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدام 13 نفر از اعضای شورای شهر تهران برای آزادسازی یاشار سلطانی بی‌تقوایی است.

به گزارش مشرق،  مجتبی شاکری در تذکرات پیش از دستور سیصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: 17 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نامه‌ای مبنی بر آزاد کردن یاشار سلطانی به قوه قضائیه نوشته‌اند و این نامه خارج از تقوای جمعی است.
 
وی افزود: وقتی دادستان اعلام جرم می‌کند، جمعی از  اعضای شورای شهر برای آزاد کردن یاشار سلطانی اقداماتی را انجام داده‌اند در صورتی که باید نسبت به تسریع و رسیدگی جرم اقدام کنند.
 
شاکری گفت: اگر به قانون بی‌اعتنا باشیم و در مقابل قوه قضائیه قرار بگیریم، این حمایت از جرم است.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این نامه که 13 نفر از اعضای شورای شهر برای آزادی یاشار سلطانی اقدام کرده‌اند افرادی هستند که بنده به تقوای آنها اعتقاد دارم. این موضوع شبیه همان کاری است که در سال 88 اتفاق افتاد  و میرحسین موسوی قانون را شکست و عده‌ای برای آن اردوکشی کردند و هنوز عده‌ای به دنبال آن هستند.
 
وی افزود: کسی که اقدام غیرقانونی انجام داده است باید مجازات شود و باید نسبت به رسیدگی‌ها تسریع شود نه اینکه به این موضوعات حاشیه‌ای بپردازیم.
 
شاکری افزود: در انتشار لیست سازمان بازرسی آبروی چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران رفته است و باید اجازه دهیم قانون به این موضوع سریعاً رسیدگی کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    کوتاه نیایید تا پدر این اصلاح طلبان در بیاید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس