کد خبر 638548
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

بمب افکن های ارتش سوریه ساعتی پیش انبار بزرگ سلاح و مهمات گروه تروریستی تکفیری جیش العز وابسته به ارتش آزاد را در شمال استان حماه سوریه بمباران کردند.

گروه جهان مشرق- بمب افکن های ارتش سوریه ساعتی پیش انبار بزرگ سلاح و مهمات گروه تروریستی تکفیری جیش العز وابسته به ارتش آزاد را در شمال استان حماه سوریه بمباران کردند.

نابودی انبار بزرگ سلاح ارتش آزاد در شمال حماه سوریه

بنابر این گزارش، در این حمله هوایی بیش از 50 تن از تروریستهای تکفیری عضو گروه جیش العز و جیش النصر وابسته به ارتش آزاد به هلاکت رسیده و انبار بزرگ موشک های تاو این گروه نیز که طی روزهای گذشته از سوی قطر به ترکیه و از آنجا به منطقه عملیاتی وارد شده بود بطور کامل نابود شده است. این انبار مهمات در اطراف شهر لطامنه واقع در شمال استان حماه سوریه قرار داشت و به گفته شاهدان عینی به محض اصابت موشک هوا به زمین به آن انفجارهای پی در پی ناشی از نابودی موشک های ضد زره تاو و کاتیوشای انبار شده به وقوع پیوسته است. به گفته این منابع با گذشت چند ساعت از این حمله هوایی همچنان اجساد تعدادی از تروریستهای ارتش آزاد زیر آوارهای این انبار بزرگ سلاح و مهمات قرار دارد. گروه جیش العز طی دو سال گذشته بیش از 2 هزار فروند موشک ضد زره تاو نسل دو از دولت آمریکا دریافت کرده است. حجم تسلیحات دریافتی از سوی این گروه بحدی است که تروریستها برای هدف قرار دادن تجمع دو نفری سربازان ارتش سوریه از موشک های تاو به قیمت حدود 36 هزار دلار استفاده می کنند.

نابودی انبار بزرگ سلاح ارتش آزاد در شمال حماه سوریه

نابودی انبار بزرگ سلاح ارتش آزاد در حماه+عکس

نابودی انبار بزرگ سلاح ارتش آزاد در حماه+عکس

نابودی انبار بزرگ سلاح ارتش آزاد در حماه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    الحمدلله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس