روزنامه انگلیسی "تایمز" پاپ لندن با انتشار گزارشی از قصد آمریکا برای حملات جدیدتر به مواضع نیروهای دولتی سوریه در انتقام از پیشروی های مشترک آنها در جبهه های مختلف این کشور خبر داده است.

گروه جهان مشرق- روزنامه انگلیسی "تایمز" پاپ لندن با انتشار گزارشی از قصد آمریکا برای حملات جدیدتر به مواضع نیروهای دولتی سوریه در انتقام از پیشروی های مشترک آنها در جبهه های مختلف این کشور خبر داده است.

آمریکا در صدد حمله مجدد به ارتش سوریه!

بنابر این گزارش، آمریکا در حال بررسی طرحی برای وارد آوردن ضربات کاری به سازمان رزم ارتش سوریه در واکنش به حملات گسترده روسیه به مواضع ائتلاف گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در شهر حلب می باشد. بنابر نوشته روزنامه تایمز این راهکارها شامل بمباران مستقیم مواضع ارتش سوریه مشابه حمله هفته گذشته به پایگاه نیروهای دولتی سوریه در جریان نبرد با داعش در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق این کشور روی داد و یا ارسال موشک های پدافند هوایی برای تروریستهای تکفیری مستقر در شمال سوریه برای از کار انداختن سلاح قدرتمند نیروی هوایی ارتش سوریه و روسیه می باشد. گفته می شود طرحی برای بمباران چند پایگاه هوایی ارتش سوریه توسط آمریکا در دست بررسی بود که به دلیل واهمه مقامات این کشور از حضور کارشناسان روس در آن و احتمال کشته شدن آنها در این حملات کنار گذاشته شده است. روزنامه تایمز در پایان این گزارش نسبت به بی قراری آمریکا برای وضعیت شرق حلب با علم به اینکه کنترل بیش از 80 درصد از این منطقه در اختیار گروه تروریستی تکفیری القاعده می باشد ابراز شگفتی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    مرگ بر آمریکا لعنت خدا بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس