کد خبر 637502
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن عصر امروز پس از ساعت های نبرد شدید با گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد بر بخش هایی از دو محله حی بستان الباشا و حی سلیمان الحلبی سیطره یافته اند.

گروه جهان مشرق- نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن عصر امروز پس از ساعت های نبرد شدید با گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد بر بخش هایی از دو محله حی بستان الباشا و حی سلیمان الحلبی سیطره یافته اند.

سیطره ارتش سوریه بر بخش های جدید حلب+فیلم و نقشه

بنابر این گزارش، در این عملیات رزمندگان ارتش سوریه، لواء القدس فلسطینی، بسیج مردمی سوریه و یک گروهان از حزب الله مشارکت داشته که طی آن از سه محور مواضع گروه های القاعده و ارتش آزاد هدف حمله قرار گرفته و کنتزل بخش هایی از دو محله ذکر شده از تروریستهای تکفیری بازپس گرفته شده است. ورود نیروهای نظامی سوری به این محلات پس از 4 سال اشغال آنها توسط تروریستها صورت گرفته است. در این عملیات بمب افکنهای سوری  و روسی بارها اقدام به بمباران سنگین مواضع تروریستها در این دو محله کرده و تلفات و خسارات گسترده را به آنها وارد آورده اند. روز گذشته نیز کنترل محله الفرافره در مرکز حلب از تروریستها بازپس گرفته شده بود.

سیطره ارتش سوریه بر بخش های جدید حلب+فیلم و عکس

سیطره ارتش سوریه بر بخش های جدید حلب+فیلم و عکس

سیطره ارتش سوریه بر بخش های جدید حلب+فیلم و عکس

سیطره ارتش سوریه بر بخش های جدید حلب+فیلم و عکس

{$sepehr_media_1785766_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس