گروه تروریستی تکفیری کتائب ابوعماره وابسته به ارتش آزاد تصاویری از لحظه شلیک به سرباز تازه داماد عضو ارتش سوریه در یکی از محلات بخش غربی شهر حلب منتشر کرده است.

گروه جهان مشرق- گروه تروریستی تکفیری کتائب ابوعماره وابسته به ارتش آزاد تصاویری از لحظه شلیک به سرباز تازه داماد عضو ارتش سوریه در یکی از محلات بخش غربی شهر حلب منتشر کرده است.

شهادت سرباز تازه داماد سوری توسط تک تیرانداز ارتش آزاد+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، در تصاویری که بخش رسانه ای ارتش آزاد از این جنایت منتشر کرده، تک تیرانداز گروه کتائب ابوعماره پس از رصد گفتگوی زوج جوان سوری آنها را از پشت سر هدف قرار می دهد که طی آن سرباز جوان ارتش سوریه در اثر اصابت گلوله به پشت سر به شهادت می رسد. لازم به ذکر است که گروه ابوعماره از سوی سازمان اطلاعات ترکیه "میت" اموزش دیده و وظیفه عملیات های ترور و خرابکاری در محلات تحت سیطره دولت سوریه در غرب حلب را بر عهده دارد. رسانه های یان گروه معتدل و میانه روی مورد حمایت ترکیه، اروپا و امریکا بارها تصاویری از قتل عام خانواده ها و اعضای ارتش سوریه در حلب منتشر کرده اند.

{$sepehr_media_1785763_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علیرضا ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    سلام و عرض ادب خدا قوت دوستان مشرق در کلیپ کاملا مشخصه که اون زن نقش طعمه رو بازی کرده عزیزان و نظامی ارتش سوریه رو به تیررس تک تیرانداز آورده چون پس از اصابت گلوله سریعا محل رو ترک میکنه و خبری از گریه و شیون و زاری بر جنازه اون نگون بخت نیست. مانا باشید
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    از کجا فهمیدید تازه داماد بوده؟!دختره که بی خیال رفت!!
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    بنده خدا مسلح نبود و جلوی چشم زنش شهید کردن اینکار واسشون افتخار داره؟!!
  • شاپور ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    درجنگ شیرینی و حلوا پخش نمی کنند باید حواسشون باشه دوستی از سوریه برگشته بود و تعریف می کرد که پرسنل ارتش سوریه بسیار خودخواه و مغرورند و مثل کارمند رفتار می کنند و صبح می آیند و مثل حقوق بگیران دولت بعدازظهر میرن و بساط عیش و نوش هم تو مقرشون برپاست
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    برا این عروس و دوماد ارزوی موفقیت دارم اا جنگ سوریه هم اگه یه روزی تموم بشه هرروزش همین ماجراست تو سوریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس