کد خبر 637478
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

همزمان با گسترش پیشروی نیروهای دولتی سوریه در محلات مرکزی و شمالی شهر حلب، گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد محلات بخش غربی شهر حلب را بشت گلوله باران کرده اند.

گروه جهان مشرق- همزمان با گسترش پیشروی نیروهای دولتی سوریه در محلات مرکزی و شمالی شهر حلب، گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد محلات بخش غربی شهر حلب را بشت گلوله باران کرده اند.

گلوله باران غرب حلب توسط ارتش آزاد+عکس

بنابر این گزارش، کانون این حملات در محلاتی همچون السليمانية، شارع الفيلات، حی البستان الباشا و حی السلیمان الحلبی قرار دارد که طی آن تا این لحظه 15 نفر شهید و 40 تن دیگر زخمی شده اند. منابع بیمارستانی از غیرنظامی بودن کلیه شهدا و زخمی ها خبر داده اند. گفته می شود که حداقل 8 تن از شهدا کودک زیر 12 سال بوده اند. این حملات در حالی صورت گرفته که نیروهای دولتی سوریه طی دو روز گذشته بخش های مهمی از مناطق تحت اشغال گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد را بازپس گرفته و پاکسازی کرده اند. گلوله باران محلات مسکونی بخش غربی شهر حلب با بیش از یک و نیم میلیون نفر سکنه از سوی گروه تروریستی تکفیر یارتش آزاد در حالی است که آمریکا آن را گروهی معتدل و میانه رو معرفی کرده و از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 تا کنون صدها میلیارد دلار برای حقوق، تجهیزات و تسلیحات آنها هزینه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    0 0
    مخیم حندرات دوباره توسط ارتش تصرف شده خبرش بزار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس