کد خبر 611809
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۴

گروهی از خانواده های آمریکایی که فرزندان و بستگان خود را در جبهه های جنگ از دست داده اند، اظهارات ترامپ درمورد خانواده یک سرباز مسلمان کشته شده در جنگ را نفرت انگیز خواندند و خواستار عذر خواهی او از همه این خانواده ها شدند.

به گزارش مشرق، یازده خانواده آمریکایی که فرزندان خود را در جبهه های جنگ این کشور از دست داده اند، روز دوشنبه در نامه سرگشاده ای به دونالد ترامپ او را بخاطر اظهارات توهین آمیزش به خانواده یکی از این سربازان به باد انتقاد گرفتند.
 
خانواده های مذکور در این نامه، اهانت ترامپ به خانواده همایون خان نظامی مسلمان آمریکایی را که جان خود را در جبهه های عراق از دست داده بود ، اهانت به تمامی خانواده هایی که در جنگ فرزندان و عزیران خود را از دست دادند ، دانسته و نوشته اند که خود را موظف به رساندن اعتراض همه ی خانواده های سربازان به گوش ترامپ می دانند.
 
در ادامه این نامه خطاب به ترامپ گفته شده است فداکاری و ازخود گذشتگی آن ها و فر زندانشان چیزی است که ترامپ قادر به فهم آن نخواهد بود.
 
انان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ که گفته بود او نیز با ساختن ساختمان ها و فروش آن ها به اندازه سربازان و خانواده های آن ها فداکاری و از خود گذشتگی کرده است، نوشته اند که او با این سخنان در واقع به مفهوم فداکاری و از خود گذشتگی حمله کرده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس