کد خبر 610133
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور از برخورد یک دستگاه تراکتور رهاشده روی ریل با قطار مسافری در مسیر مشهد-نیشابور خبر داد.

به گزارش مشرق، مسعود حاجی بگلو اظهار داشت: ساعت 20 و 49 دقیقه امشب با تماس با مرکز آتش‌نشانی نیشابور خبر برخورد یک دستگاه تراکتور با قطار در محور نیشابور- مشهد در نزدیکی روستای سلطان‌آباد گزارش شد.

وی بیان کرد: پس از حضور 10 نیروی آتش‌نشانی نیشابور از ایستگاه سه، این تراکتور که براثر برخورد با قطار متلاشی‌شده بود و آثار آن حدود یک و نیم کیلومتر جابه‌جاشده بود رهاسازی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور با بیان اینکه در اثر این برخورد حریق جزئی نیز روی‌داده بود که بلافاصله توسط همکاران آتش‌نشانی نیشابور خاموش شد،‌ گفت: پس از اتمام مراحل ایمن‌سازی لوکوموتیو جایگزین به محل حادثه آمد تا مسافرین از محل دور شوند.

حاجی بگلو با اشاره به حادثه با ابراز خوشحالی از اینکه در این حادثه کسی مصدوم نشده است، افزود: طبق بررسی اولیه مشخص‌شد راننده تراکتور که قصد عبور از روی ریل راه‌آهن را داشته پس از عدم توانایی عبور، تراکتور را بدون اطلاع به مراکز امدادی و امنیتی روی ریل رها کرده و متواری و باعث وقوع چنین حادثه‌ای می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    لعنتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس