صبح امروز کارگروهی ویژه برای رفع موانع خصوصی‌سازی پیست دیزین برگزار شد.

به گزارش مشرق، امروز (پنجشنبه) با حضور حمیدرضا تفته مدیر عامل شرکت درس رایکا توسعه و میرغفاری رئیس کل دادگستری استان البرز، شاکرمی دادستان کرج، معصومی معاون عمرانی استاندار، اکبریان نماینده مجلس و رئیس کمیسیون صنایع،کولیوند نماینده مجلس و رئیس کمیسیون شوراهای مجلس، افراطی مدیر کل ورزش استان، میرچی مدیر کل گردشگری، باقرنیا مدیرکل راه و شهر سازی، ترکاشوند شهردار کرج، اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه امنیتی، نشستی در حوزه کل ریاست دادگستری استان البرز برگزار شد.

در این جلسه تفته با اشاره به جذب توریست خارجی از سیصد نفر در سال 93  به چهار هزار نفر در سال 94 ابراز امیدواری کرد که این تعداد در سال جاری به 6  هزار نفر افزایش پیدا کند. وی با اشاره به مشکلات و موانع موجود جهت گسترش مجموعه بین المللی اسکی دیزین به عنوان بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه از برنامه‌ریزی‌ها جهت ایمن‌سازی و بهسازی و نیز احداث پیست اسکی بین المللی جدید در مجاورت پیست کنونی خبر داد.

در این جلسه میر غفاری رئیس کل دادگستری استان البرز دستورات مقتضی را جهت تشکیل کار گروه ویژه برای رفع موانع و مشکلات موجود و حمایت از بخش خصوصی با محوریت شاکرمی دادستان کرج و امیر افراطی مدیر کل ورزش استان در دو هفته آینده ابلاغ کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس