کد خبر 604534
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

درحالی‌که معاون وزیر ورزش تاکید داشت استقلال و پرسپولیس باید مدیر عامل انتخاب کنند، مدیر حوزه وزارت گفت: این دو تیم چون هنوز از وزارت اقتصاد برنگشته‌اند نمی‌توانند مدیر انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، در حالی که نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش اعلام کرد که بابت انتخاب مدیر عامل به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تذکر داده شده، حمیدرضا گرشاسبی، عضو هیات مدیره پرسپولیس و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش در این باره گفت: با توجه به اینکه هنوز این دو باشگاه از نظر قانونی زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی فعالیت می کنند و انتقال آنها به وزارت ورزش انجام نشده، فعلا نمی توانیم مدیرعامل انتخاب کنیم.

این حرف گرشاسبی دقیقا نقطه مقابل حرف معاون وزیر بود و نشان از عدم هماهنگی بین مدیر کل حوزه وزارت و معاون وزیر داشت.

این اختلاف در اظهار نظرها وقتی بیشتر به چشم می آید و وقتی گره می خورد که روی حرف گرشاسبی بیشتر دقت کنیم. بحث این است که اگر استقلال و پرسپولیس همین حالا و پس از پایان نمایش خصوصی‌سازی زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی هستند و بدون اجازه این وزارتخانه نمی‌توانند مدیر عامل انتخاب کنند، چگونه توانسته اند احکام سرپرست های خود را تمدید کنند؟ اصلا چگونه وزارت ورزشی که قانونا الان اختیاری در این دو باشگاه ندارد اعضای هیات مدیره جدید انتخاب کرده است؟

اگر انتخاب مدیر عامل غیر قانونی است، چگونه انتخاب هیات مدیره قانونی بوده است؟ شاید بهتر باشد وزارت ورزش به این دو تیم اهمیت بیشتری بدهد و این دو را دقیق تر مدیریت کند چون امروز با تناقض های موجود میان حرف مسئولان وجود دارد، نوعی بی توجهی دیده می شود به هر دو تیم بزرگ پایتخت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس