کد خبر 603378
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

فهرست نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه های اسکی برای مجمع انتخاباتی این فدراسیون در حالی اعلام شده است که خبری از نفرات برتر و سرشناس در میان آنها نیست.

به گزارش مشرق،  فهرست اعلامی نمایندگان بازیکنان، مربی، داور و باشگاه های حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی در حالی منتشر شد که با ابهامات جدی همراه است. ابهاماتی که در ادامه روند گذشته به مهندسی شدن انتخابات فدراسیون اسکی تاکید می کند.

در این فهرست رحمت‌الله مقدید(اسکی اسنوبرد)، یاسین شمشکی(اسکی صحرانوردی) و صدف ساوه‌شمشکی (اسکی آلپاین)به عنوان نمایندگان ورزشکاران معرفی شده اند. این در حالی است که در دوره های گذشته یک اسکی باز آلپاین مرد به جای نماینده رشته غیر المپیکی اسنوبرد در میان ورزشکاران این رشته حضور داشت. یاسین شمشکی نیز در حالی به عنوان نماینده ورزشکاران انتخاب شده است که ستار صید مرد نخست و بی چون و چرای این رشته است و شاید چیدمان این اعضا باید به گونه ای انجام می شده است که کفه ترازوی شمشکی ها قوی تر باشد.

در بخش نماینده بانوان نیز در حالی که فروغ عباسی صدرنشین بخش بانوان است، صدف ساوه شمشکی اسکی باز رده سنی جوانان به عنوان نماینده بانوان انتخاب شده است!

اما کار در بخش مربیان خیلی جالب‌تر است. در حالی که می شد یکی از مربیان تیم های ملی به عنوان نماینده مربیان انتخاب شود علیرضا ژاله وارد کننده دستگاه های پیست کوب که شاید تنها کارت مربیگری این رشته را دارد و سالها سابقه همکاری با عیسی ساوه شمشکی، رئیس سابق فدراسیون اسکی، را دارد به عنوان بهترین مربی ایران در جمع اعضای مجمع است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود در بخش داوران خواهرزاده عیسی ساوه شمشکی یعنی  میرمحمد میگونی به عنوان نماینده داوران انتخاب شده است.

در بخش باشگاه ها نیز علاوه بر باشگاه پولادکف فارس که پای ثابت نماینده باشگاه هاست ، باشگاه کانون اسکی آفتاب آذرین که طرف قرارداد پیست دربندسر و از نزدیکان شمشکی هاست  به عنوان نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی حضور پیدا می‌کنند.

با این حساب به نظر می رسد این انتخاب‌ها ۷ رای را به نفع کاندیدایی خاص هدایت می کند. کاندیدایی که پیش بینی ها حکایت می کند یا از جمع خانواده رئیس سابق فدراسیون خواهد بود و یا گزینه ای دیگر را به ائتلاف با این تیم انتخاباتی خواهد کشید.

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی روز چهارشنبه ششم مردادماه راس ساعت ۹ صبح در محل آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام وزارت ورزش و جوانان سید عبدی افتخاری، بیژن خطیبی، علی ستوده، افسانه شمشکی، سیدیاسین صید، حسین کلهر، پیام محبی، سیدحمید مهدوی، سیدهوشیار میردامادی، میترا نوری، بهاره خیرخواه، مرتضی ساوه شمشکی، جواد شهلایی باقری، سیدمجتبی صید، سیدحسن طباطبایی، رستم کلهر، سیروس معدن‌دار، سیدرضامیرابوطالبی و سیدمصطفی میرهاشمی روته نامزدهای ثبت نام شده برای حضور در انتخابات فدراسیون اسکی هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس