کد خبر 602839
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

دارنده 2 مدال طلای جهان با بیان اینکه در شرایط ایده‌الی به سر می‌برد، گفت: هدفی جز کسب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک ندارم.

به گزارش مشرق، رضا یزدانی درباره آخرین وضعیت خود در آستانه حضور در المپیک 2016 اظهار کرد: بعد از مصدومیت شدیدی که 4 ماه پیش از ناحیه آشیل پا برایم بوجود آمد همزمان با دوره درمان، تمریناتم را به آرامی آغاز کردم و چند هفته ای است که تمرینات کشتی را پی‌گیری می‌کنم.

دارنده 2 مدال طلای جهان افزود: تمام دغدغه‌ام این بود که هر چه زودتر تمرینات کشتی را آغاز کنم که خوشبختانه این اتفاق از سه یا چهار هفته پیش افتاد و در حال حاضر نیز چند روزی است که در کنار سایر کشتی گیران تمرینات پر فشاری را پشت سر می‌گذاریم و خدا را شکر مشکلی هم بابت مصدومیت ندارم.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برد خاطرنشان کرد: شرایطم از نظر بدنی و روحی و روانی ایده‌آل است. امیدوارم در مدت باقیمانده تا آغاز المپیک نیز مشکلی برایم بوجود نیاید و بتوانم با شرایط بسیار خوب در المپیک حاضر شوم.

یزدانی در ادامه  درباره پیش بینی خود از نحوه نتیجه گیری اش در رقابت های المپیک گفت: پیش بینی در ورزشی مانند کشتی کار منطقی و عاقلانه‌ای نیست چرا که کسب نتیجه در هر میدانی به شرایط زیادی بستگی دارد.اما قول می دهم با تمام وجود کشتی بگیرم و ناکامی المپیک قبلی را جبران کنم. همه هدفم این است که خوشرنگ ترین مدال المپیک را بدست بیاورم و ضمن اینکه مزد زحمات خودم و کادر فنی را بگیرم باعث خوشحالی مردم شوم.

آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران درباره مهمترین رقیبان خود در المپیک نیز خاطرنشان کرد: هر کشتی گیری که موفق به حضور در المپیک شود قطعا برای پیروزی به روی تشک می آید و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت اما با این وجود مهمترین رقیبان من از کشورهای روسیه، آمریکا و آذربایجان هستند. البته کشتی گیران گرجستان و اوکراین نیز از چهره های مطرح در وزن 97 کیلوگرم به حساب می آیند.

وی در ادامه درباره استعفای علیرضا رضایی از فدراسیون کشتی و اینکه آیا این موضوع می تواند خللی در راه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در المپیک داشته باشد یا خیر گفت:رضایی برای تیم ملی یک وزنه محسوب می شد و حضور او باعث دلگرمی همه کشتی گیران بود. حتما مشکلاتی وجود داشته که او در نهایت در چنین شرایط حساسی تصمیم به این جدایی گرفته است. به شخصه از جدایی رضایی ناراحتم اما به هر حال وی این تصمیم را گرفته و برای او در هر جایی که هست آرزوی موفقیت دارم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس