کد خبر 605635
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

آزادکار عنوان دار وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در حالی واپسین روزهای باقیمانده تا المپیک ریو را سپری می‌کند که همچنان چشم امید به بهبودی کامل و رسیدن به اوج آمادگی دارد.

به گزارش مشرق، رضا یزدانی در حاشیه تمرینات اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: روزهای سخت و حساسی را پشت سر می گذارم اما همچنان امیدوارم که به المپیک برسم. روزهای باقیمانده تا المپیک برای تمامی ملی پوشان اهمیت و حساسیت زیادی دارد اما باید اعتراف کرد که این حساسیت برای من دو چندان است چراکه باید با تلاش و کوشش و البته لطف خدا به بهبودی کامل دست یابم.

وی تصریح کرد: هر ثانیه از زمان باقیمانده تا اعزام تیم ملی به المپیک برای من بسیار مهم و حیاتی است چراکه با خودم عهد کردم با حضوری موفق در المپیک ریو، تلخی ناکامی و مصدومیت در المپیک قبلی را به فراموشی بسپارم. باورش سخت است اما هنوز درگیر کابوس المپیک لندن هستم که در یکقدمی رسیدن به فینال و مدال المپیک به دلیل آسیب دیدگی وداعی تلخ با المپیک داشتم.

دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان در خصوص آخرین وضعیت خود نیز یادآور شد: بعد از مصدومیت بلافاصله اقدامات درمانی و سپس فیزیوتراپی و تمرینات سبک را آغاز کردم که خوشبختانه توانستم دوباره تمرینات روی تشک را استارت بزنم. هم اکنون نیز باید همچنان با احتیاط بیشتری تمرین کنم تا مبادا سنگینی تمرینات باعث تشدید مصدومیت شود و امید مرا برای رسیدن به المپیک ناامید کند.

یزدانی در پاسخ به این سئوال که آیا نبود قطعی او در لیست مسافران المپیک، تاثیری در روند تمرینی‌اش دارد یا خیر؟ گفت: من به تنها چیزی که می اندیشم رسیدن به المپیک است که این مساله نیز با تمرینات برنامه ریزی شده و سعی و تلاش خودم و البته دعای خیر مردم میسر می شود. در نتیجه در روزهای باقیمانده تمام فکر و ذهن من معطوف این موضوع است و هر لحظه حضور در المپیک ریو را متصور هستم.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان تاکید کرد: من پس از المپیک لندن با خودم عهد کردم باید مدالی را که المپیک به من بدهکار است پس بگیرم. با همین هدف شبانه روز تمرین کردم و سختی کشیدم و مطمئنا تا رسیدن به این هدف خسته نخواهم شد. من معتقدم این مساله غیر ممکن و دست نیافتنی نیست و می توان با اراده و انگیزه بالا به آن دست یافت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس