کد خبر 597814
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

مربی فوتبال کشورمان گفت: شاید چون دو سال قبل گزینه هدایت نفت بودم نام من مطرح شده اما مسئولان این باشگاه هنوز مذاکره‌ای با من نکردند.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی در خصوص شایعه اینکه مسئولان باشگاه نفت با وی برای هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر صحبتی کردند یا نه گفت: تا الان که صحبتی با من نشده است شاید چون قبلا کاندیدای سرمربیگری نفت بوده‌ام این صحبتها به میان آمده است اما تا الان صحبتی با من نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط نفت شرایط خوبی نیست و این تیم هنوز تمریناتش را آغاز نکرده و با این شرایط آیا کار برای سرمربی فصل آینده سخت خواهد بود یا خیر اظهار داشت: قبول دارم و به هر حال شرایط مطلوب نیست اما من همیشه چالش‌های بزرگ را دوست داشته‌ام. تیم شرایط خوبی ندارد اما می‌توان با یک برنامه‌ریزی مناسب و با هماهنگی بیشتر دست در دست هم دهیم و کارها را با هماهنگی پیش ببریم.

افاضلی تصریح کرد: باشگاه نفت باشگاه خوبی است اما سال گذشته چالش زیادی را به دلیل مشکلات مالی پشت سر گذاشت. هرچند که شما باید این را در نظر داشته باشید که نسل جوان و جدید فوتبال ایران در این باشگاه در کنار هم بازی کردند و مدیران باثباتی هم دارد. مدیرانی مثل حسین شهریاری، احمد ابراهیمی، ایرانیان و علی پور در این باشگاه فعالیت کردند که همگی از مدیران خوشنامه فوتبال ایران هستند و کارشان را بلدند. فکر می‌کنم هر کسی به آنجا برود و به عنوان مربی مشغول به کار شود می‌تواند در این تیم به موفقیت برسد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس