آیا با فشار کی‌روش و کوتاه آمدن فدراسیون فوتبال شرایط به سمت و سویی خواهد رفت که زهره هراتیان از سمت خود استعفا بدهد؟

به گزارش مشرق، داستان کی‌روش در فوتبال ایران از دیروز وارد فاز جدیدی شده است. مصاحبه تند برانکو علیه سرمربی تیم ملی و تبعاتی که به دنبال داشت از جمله حمایت علی کریمی از او و واکنش هواداران پرسپولیس مطمئنا کی‌روش را بعد از سال‌ها از حاشیه امنیت خارج خواهد کرد.

ایفمارک بحثی است که از یک سال گذشته محل درگیری  کی‌روش با فدراسیون شده است. درگیری‌ که باعث تیره شدن روابط این مربی با کفاشیان شد و ریاست فدراسیون با قرار دادن ایفمارک در اختیار زهره هراتیان و کادر پزشکی‌اش آب پاکی را روی دست سرمربی تیم ملی ریخت.

حضور تاج اما ورق را به نفع کی‌روش برگرداند. تاج که علاقه ندارد با جدایی کی‌روش در اولین گام‌های ریاست خود را مقابل افکار عمومی قرار بدهد تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا هر طور شده این مربی پرتغالی را نگه‌ دارد و به همین دلیل تا کنون شیوه مدارا با این مربی را در پیش گرفته است. مدارایی که شاید حالا شکل افراطی تری هم به خود گرفته باشد. از جمله این خواسته‌ها تعطیل شدن یا نقل مکان ایفمارک و قرار گرفتن ساختمان آن در اختیار تیم ملی باشد. اتفاقی که با وجود وقایع دیروز ایفمارک شکل جدی‌تری هم به خود گرفته است.

بعد از این که مصاحبه برانکو علیه کی‌روش در محل ساختمان ایفمارک انجام شد این تصور را برای تاج و اهالی فدراسیون به وجود آورده است که زهره هراتیان و هومن افاضلی که به نوعی مشاور برانکو هم محسوب می‌شوند در این مصاحبه نقش داشته‌اند. همین مساله باعث عصبانیت اهالی فدراسیون شده و عزم آنها را برای تعطیلی ایفمارک بیشتر از قبل کرده است.

البته در این میان بزرگترین مشکل فدراسیون این است که زهره هراتیان، رئیس ایفمارک حکم خود را از فیفا گرفته و کسی از داخل نمی‌تواند حکم به برکناری او بدهد اما ظاهرا برنامه این است که با فشارهای وارد آمده به او، مقدمات رفتنش را فراهم کرده و یا او را راضی به تغییر مکان به یک ساختمان دیگر کنند. اتفاقی که به نظر می‌رسد در آستانه انجام است و مقدمات آن هم انجام شده است و کی‌روش در آستانه برنده شده بزرگترین جدالش در فوتبال ایران است.

تعطیلی ایفمارک یعنی این که ساختمانی که حدود 10میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است فقط برای استفاده یک ماهه به طور کامل تخلیه شده و فقط در اختیار کی‌روش و تیم ملی قرار بگیرد. آن هم در حالی که امسال که پرکارترین سال تیم‌ملی در آستانه جام‌جهانی است فقط قرار است 30 روز از آن استفاده شود و در بقیه روزهای سال این تجهیزات بیکار بماند.
منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    برانکو هنوز هم در رویای تسخیر صندلی کی روش هستش و احتمالا بکمک مافیای پرسپولیس و زد و بندهایی دوباره سرمربی تیم ملی بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس