کد خبر 596881
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

در ادامه درگیری های شدید میان شبه نظامیان چند ملیتی کرد با تروریستهای تکفیری داعش در اطراف شهر منبج واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه، ساعتی پیش یک تروریست داعشی دست به حمله انتحاری زد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری های شدید میان شبه نظامیان چند ملیتی کرد با تروریستهای تکفیری داعش در اطراف شهر منبج واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه، ساعتی پیش یک تروریست داعشی دست به حمله انتحاری زد.

حمله انتحاری تروریست تاجیک علیه کردهای سوریه+عکس

بنابر این گزارش، عامل انتحاری که بخش رسانه ای داعش وی را "ابومغیره الحلبی" تبعه سوریه معرفی کرده خودروی انتحاری خود را در میان نیروهای شبه نظامی کرد سوری منفجر کرده است. در این حمله 7 شبه نظامی کشته و 20 تن دیگر بشدت زخمی شده اند. دو طرف در ماه های گذشته برای کنترل شهر منبج درگیر نبردهای شدیدی بوده اند که تلفات و خسارات گسترده ای برجای گذاشته است. آمریکا و سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان با اعزام 500 تن از نیروهای ویژه خود علاوه بر مشارکت مستقیم در درگیری ها اقدام به هدایت و تامین تدارکاتی شبه نظامیان جدایی طلب کرد کرده اند.

حمله انتحاری تروریست تاجیک علیه کردهای سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    مشرق جان روزی که کردها به منبج حمله کردن میگفتی با داعشیا توافق کردن که این شهر رو تحویل کردها بدن و بدون درگیری عقب نشینی کنن. پس چیشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس