فیلم سینمایی «آااادت نمی‌کنیم» آخرین ساخته ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی پیمان جعفری که نمایش آن به دلیل پخش تیزر از شبکه های ماهواره ای ممنون شده بود رفع توقیف شد و مجددا به چرخه اکران بازگشت.

«آااادت نمی‌کنیم» به توقیف عادت نکرد!گروه فرهنگ و هنر مشرق- فیلم سینمایی «آااادت نمی‌کنیم» آخرین ساخته ابراهیم ابراهیمیان که نمایش آن به دلیل پخش تیزر از شبکه‌های ماهواره‌ای ممنوع شده بود رفع توقیف شد و مجددا به چرخه اکران بازگشت. عوامل فیلم از اواخر هفته گذشته مشغول رایزنی برای حل مشکل به وجود آمده بودند و اکران فیلم بار دیگر از امروز در سینماها آغاز شد.

پیش از این به دستور دادستانی این فیلم مجاز بود تا جمعه 21 خردادماه بر روی پرده سینماهای کشور باشد و تنها پس از یک هفته اکران آن متوقف شد. شورای صنفی نمایش، شورای عالی تهیه کنندگان سینما و عوامل و دست اندرکاران فیلم در این مورد از هیچ تلاشی دریغ نکردند و سرانجام امروز 24 خرداد پس از سه روز توقیف موفق به حل مشکلات و بازگرداندن این فیلم به چرخه اکران شدند.

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و هدیه تهرانی، بازیگران اصلی این فیلم هستند و پانته آ پناهی ها، شیرین یزدان بخش، تقی سیف جمالی، حدیث میرامینی و رویا حسینی در کنار آنها به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس